13/10-08 My very first pumpkin!

Vaknade klockan 10, riktigt skont. Hade sagt till Carson att komma och vacka mig nar hon vaknade, men jag tror jag vaknade fore henne. Gjorde Amerikanska pannkakor till mig, Tina och Carson.
Carson stack till Eden sa jag passade pa att smita ut pa en lite cykeltur som slutade med en valdigt lang promenad pa typ tva timmar, fick lite smatt panik nar jag aldrig kom fram, fick lite fina bilder dock och valdigt mycket motion :D

en fin park som jag hittade bakom biblioteket!


Dansade runt med musiken i oronen, var ratt kul, kollade dock noga sa att ingen sag mig, hade ju inte varit lite pinsamt om man sager sa!

valdigt fint var det i alla fall, lyssnade pa musik och dansade loss! (nar ingen sag)


Raddaren i norden, var himla tur att jag pallade detta apple, med tanke pa att min promenad blev NAGOT langre an jag trodde fran borjan! Sisadar tva timmar!

pallade ett apple :O, riktigt gott!


Kom tillslut ut pa en vag som visade sig vara Ela Road, sa det var bara till att borja ga, LANGT hemifran :S

kom tillslut ut pa en vag, visade sig vara Ela Road AS langt bort, tog val en halvtimma att komma tillbaka :(




Welcome to Barrington, thank you!


Kom tillslut med i allafall, svetiig och go, skont att duscha i alla fall!
Hamtade Carson hos Eden och gick till Karen, de var nere vid skolan och lekte. Gick hem till dem sen och gjorde pumpor, blev riktigt nojd med min, Carson hjalpte mig lite men trottnade sedan.

Carson gor markeringar!


Vi anvande mallar, trodde man bara gjorde vanliga hederliga men icke :P, varan blev dock ganska hederliga. Pa med papper och gora markeringar! Innan dess hade vi tagit ut alla karnor och allt kott som var i, ganska kul, men kletigt.

Michela och Karen i full koncentration!


Cinnamon och halva jag!

Sotaste hunden, hur fin som helst, onskar att min familj hade en san gosig istallet for Snickers :(

Carson skar i pumpan!


Man kan se vad det ska bli har, men tog en bild nar det var ett ljus i, senare!

Karen och henns pumpa!

Karen gjorde en spindel, jattefin blev den. Stephanie fick gora Grantes och Michaela misslyckades totalt med sin sa hon skrev bara BOO! Sen skulle de aka och ata middag pa restaurang sa jag och Carson gick hem. Tog med mig pumpakarnor for att rosta i ugnen.
At middag nar vi kom hem, Tina hade gjort biff stroganoff, mycket gott, med pasta till. Sen dekorerade vi huset jag och Carson, med spindelvav och grejer.

Carson och all dekoration (man kan se min pumpa pa trappan)


riktigt haftig, hallde bara i varmt vatten!


my very own pumpkin!

Visst blev den sot anda! :D


Sen kom Cole hem fran Michigan, vart helt uppspelt hade massa att beratta, at glass, de andra hade rootbeer float, gillar inte de sa jag at bara jordgubbsglass, jattegod. Rostade min pumpakarnor, blev jattegoda, ska dock lata dem vara i saltvatten nasta gang, sa de far annu mer saltsmak, Tina sa det nar de var klara tyvarr, men de funkade, smakade som popcorn = gott!
Spelade lite UNO med Carson, vann hela tiden, vet inte om hon fattade reglerna helt kanske :)
I mon ska Cole till tandlakaren klockan 7.30 vilket betyder att jag far ga upp klockan 6.10 :( jobbigt, ska sova nu.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Elin

Jennie, herre gud palla äpplen kan väl vara livsfarligt där borta? Jösses var rädd om digflicka, ja vill ha dig tillbaka lika full o tokig som jag länmande dig...

Älsko! <3

2008-10-14 @ 18:47:56
Postat av: jennie

kannde mig riktigt busig! :D men sag till att ingen sag + att detta var ett vilt appletrad, inget som stod pa nagons tradgard :D

2008-10-14 @ 21:52:29
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0