14/10-08 Blondinbella tar ett break! :O

Inte nog med att hon tar ett break, helt otroligt men sa ratt, jag fick reda pa det av HENKE av alla manniskor! :)
Pratade med Niklas om det och han visste OXA om det, kandes som jag var typ den sista manniskan pa jorden att veta, far val skylla pa att jag sitter pa andra sidan jorden och inte kan lyssna (hatar att höra stavas med ö, blir inte sa bra med o) till att skvaller!

Forsoker fa tag i min familj oxa, ar dock mindre latt, alla verkar vara offline :S men men, skickade mail till mammas jobbmail som hon kollar dagligen, kanske kan fa en glimt av liv dar.

Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

du är inte den sista. det verkar som jag är :P

2008-10-15 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0