14/10-08 Tisdag

Tog inga bilder idag sa ni far noja er med lite text!
Fick ga upp tidigt for Cole skulle till tandlakaren kl 7.30. Forsokte fa liv i Carson men misslyckades ganska grovt, hon fick sova vidare, hade tankt ta med henne ner till tandlakaren men hon sa att hon inte behovde, kom pa att hon nog inte behovde det anda.
Fick i alla fall upp Cole, som senare gick ner till tandlakaren sjalv, hade tankt kora honom men det var ju skont att slippa.

Gjorde lite workout i kallaren innan jag akte till posten och lamnade nagra paket for Aaron, fattar inte att det alltid kan vara ko dar, var sakert 10 personer fore mig, pa POSTEN!!!
Pratade med Niklas pa Skype, vi hade dromt om varandra, hans drom var dock mest en mardrom, for hans del, jag var inte riktigt med i den. Min drom var knepig men mer mysig. ^^

Gjorde i ordning middag som skulle sta och gora sig sjalv i nagra timmar, typ gronsaks och kottsoppa, blev mycket god, hade sa klart cream fraiche i, alltid!

Skrev brev till farmor, alltid lika kul, bifoga nagra bilder pa huset och familjen, for de som inte har intrernet far man gora pa det gamla hederliga sattet.
Nar barnen kom hem var Carson helt galen, fattar inte vad det var med henne, lag pa golvet och skrek och hade sig, inte ledsen bara allmant jobbig. Jag och Cole stannade pa hennes traning och sparkade lite boll och kastade tennisboll och sa, ganska kul, forsta 1,5 timman, sista halvitmman ville jag bara hem, kall och hungrig.

At middag och var den jobbiga au pairen som tjatade om laxor, fick i alla fall Carson att gora fardigt sin, Cole att borja pa sina spellingwords och dem bada att lasa for mig. Nu har det antligen gatt och lagt sig, Aaron ar hemma i morgon kvall sa det ska bli skont, ska aka till Karen och ge henne ckocklad som jag skall kopa pa IKEA.

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0