15/10-08 Man kan val saga att jag shoppade loss pa IKEA! :D

Idag gallde de!
Efter en ganska jobbig morgon med brak mellan barnen, borjar som lek men slutar ALLTID med att nagon, oftast Carson borjar grata! Stack ut och sprang, borjade regna :(

Sen, kokade jag agg, ville haft kaviar men finns inte sa mycket av den varan har. Satte mig i bilen och korde mot Shaumburg och IKEA! :D Hade lite svart att hitta den vagen jag skulle svanga in pa, sa jag tog min egen vag mha karta, hittade tillslut efter att ha kort runt ett tag. Jippiii! :D:D

Det var enormt, fyra vaningar :S
Ingangen
fint
Fina handfat
Tankte pa ellinor! :D
Tankte pa Ellinor, hon har sanna tofflor!
Som sagt, valdigt stort!
Som sagt, var as stort, kandes mer som ett kopcentrum!
Hittade en kokbok men recept jag aldrig sett men som tydligen ar svenska :D
Hittade goda recept i alla fall!
Mumsiga recept!
Vastkustsallad!
Sen gick jag till restaurangen och at mat, tog saklart kottbullarna!
Kottbullar, ville haft kokt potatis :( men men, tog almonde kaka oxa, saklart!
Sen shoppade jag som sagt loss pa svenska saker i lillbutiken!
TVA pasar! :D
MITT!
MITT!

Tog mig hela vagen hem utan problem, visade Tina mitt inkop, hon blev val mindre imponerad over kaviaren, sa den far jag nog ha i fred!
Nu sitter jag och pratar med Sophia, kul, har bestamt tid pa Skype med hela famijen klockan 20 svensk tid pa fredag!
Ska aka en svang till Karen och ge henne chocklad och bilar, aker ju i mon :(

Ses!

Kommentarer
Postat av: Sophia

OMG (oh my god - för de som inte förstår sig på msn-språk.. haha)

va mycke gött syrran! - de e du värd, du har mycket att göra du... Ulla-bella sekreterare där ;)

2008-10-15 @ 21:40:31
Postat av: jennie

Till Sophia!

Oja, far passa pa, har fatt klagomal om for mycket text sa jag kor stenhart pa motsattsen nu ^^

Har alltid hetat Jennie Alexandra Ulla-Bella Thielen!

2008-10-15 @ 21:44:00
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: Henke

Känns fint att du drar till IKEA och shoppar loss svenska varor när du är i USA och jag drar till amerikanska hyllan på City Gross för att handla mina livsnödvändigheter. Sådant tänker jag på..

2008-10-15 @ 21:58:40
URL: http://hengo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0