15/10-08 Middag med Ceculas och massa prat!

Akte till Karen och at middag, De hade gjort jattegod typ pastagratang med eggplants, den dar stora lila gronsaken typ!
Var jattegott, sag lite laskigt ut men smakade jattegott. Brian, Karens hostpappa gillade de dock inte. Han var som ett barn, tog en bit, luktade, hade vattenglaset i beredskap om det skulle smaka ackligt och fick ta mycket mod till sig innan han vagade stoppa det i munnen :) aldrig sett en vuxen man gora sa.

Sen akte vi och hamntade Johanna, skulle dricka champange som en sista toast innan Karen aker i mon :( men champangen var valdigt brun och tjock, forstod senare nar vi luktat att detta var inte champange utan konjak :D spadde ut den med typ 7up men hallde ut det och tog en ol istallet, battre!

Satt och pratade i Karens sang innan vi antligen at appelpajen som vi skulle haft i sondags men som vi aldrig at. Var gott, gillar dock "vanlig" battre, var lite for sot for min smak! Sen satt vi och snackade om varlden, mest Stephanie, lite om deras au pairer och skolan och sa, var trevligt!
Sen korde jag Johanna hem, hjalpte Aaron att flytta lite bilar! Hade ju tankt gora mitt teoritest i mon men de kom pa att jag behover mitt Social Secutity Card forst, himla skit :( sa det far vanta, kanske ar lika bra, behover nog plugga lite till!

Nu ska jag sova, ska ata lunch med flickorna i mon pa Cheesecake factory, Karen ville det!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0