16/10-08 Aggmacka och Woodfield mall!

Hade sovmorgon idag, sa jag hade satt klockan pa 9.
At aggmacka med kaviar till frukost, heaven!!! Hur gott som helst, tog en med kaviar och keso oxa, OMG, langtat eftern den stunden, nar jag satte tanderna i den forsta biten!

Min keso och kaviar macka pa svenskt knackebrod!

Alskade aggmacka! :D
HEAVEN!

Sen kom Karen och hamtade mig med sin jeep, kandes som vi korde hur fort som helst for det var oppet dar bak!
Akte till Woodfiel mall, bara ALSKAR de stallet, har ALLT! Var inne pa H&M, ahh, ska latt dit nasta vecka. Kollade lite andra affarer, tankte kopa sanna UGS eller i alla fall prova, se om de ar natt att ha!
Sen at vi as stora masitga bitar cheesecake pa Cheesecake factory, mysigt.


Karen med sin cheesecake! Hon akte hem idag :( kanns konstigt att ALDRIG mer fa traffa henne! :'(
Tur att ni finns kvar!
Karen med sin cheesecake!

Karen tar bilden och lyckades komma med, hon har ingen clownnasa utan det ar min telefon som ar orange pa baksidan! :)
Jag och min cheesecake, ser ratt galen ut men den far jag val bjuda pa da!

Sen gick vi runt lite till, gick in i en balklanningsaffar, josses, dar skulle man vilja handla sin balklanning!

Balklanningar!
Hit ska du aka Ellinor och kopa din balklanning, amazing!

Vet ej om jag jobbar idag, ska vara ledig men man vet aldrig :)

See ya


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Har personen bakom din axel clownnäsa på sig eller har jag bara för livlig fantasi?

2008-10-16 @ 21:33:49
Postat av: Amanda

LÅnade din klocka fast i annat utförande =) Hoppas du har det bra u USA =) Saknar ditt fyllesamtal :P

2008-10-16 @ 22:47:44
URL: http://insulan.blogg.se/
Postat av: kristin

heloo sötnos!

vad gullig du var som skrev, blev jätteglad i alla fall:) jo alltså det har sina ups and downs så att säga och i går var en riktig dålig dag. Det brukar inte kännas så dåligt men det är väl så det är antar jag! Det är bara det att man är besviken på hela resan liksom! Men man får väl försöka hitta på något annat istället!

hehe tack så mycket, fast tvätt är inte direkt det roligaste man kan sysselsätta sig med:P haha

och jobbet går bättre än vad jag trodde, går dock upp klockan 5 men eftersom man slutar halv 12 har man ju hela dagen på sig att göra något annat, så det är jätteskönt!! Och det är faktiskt inte så tråkigt som jag trodde heller, så där blev man lite överraskad!



Men du verkar ha det kanon! Kan tänka mig att det kändes tråkigt när din kompis åkte, aldrig roligt att skiljas från någon man tycker om:/

men grattis till äggmackan i alla fall! den verkade vara efterlängtad!! haha:P

Och vilka härliga balklänningar! Du har absolut rätt, med dom hade man vart balens drottning!:D

Hoppas allt är bra annars där borta! Och ha en superbra dag! Är spänd på nästa inlägg!!!



Bamsekram <3

2008-10-17 @ 12:48:13
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: daniel

Hahah! Kalles kaviar i USA alltså. Fetsligt! :)



Okej, nu stavade jag fel när jag skulle skriva "festligt", men eftersom vi snackar USA här så tycker jag det var ganska passande att låta det stå kvar. :)

2008-10-17 @ 13:47:43
Postat av: jennie

Till daniel:

Haha, de heter IKEA :P

2008-10-17 @ 17:38:05
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: kristin

hehe aa jag vetvad du menar! är riktigt najs:) hehe kan tänka mig det, alltid gott att få något man riktigt önskar!

ja det känns jätteskönt att det än så länge går bra! jodå dom är helt okej, dock kanske inte helt min typ av folk med dom är trevliga:)

jodå idag har jag vart på vin och idolkväll, riktigt trevligt, börjar dock jobba i morgon klockan halv 7 så mer än så blev det inte ikväll! och i morgon är inget planerat men vi får se, kanske det händer något eller kanske inte..

vad händer för dig då?? Något spännande?? ha det suveränt! kraam

2008-10-17 @ 22:37:57
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: ellinor

Hahaha taaack ! jag kommer direkt ! :)

2008-10-20 @ 19:38:14
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0