17/10-08 Prat med familjen och Eagle Eye!

Gick upp med barnen, Aaron kom ner trott som en sombie och tog sluttampen, sa jag stack ut och sprang tidigare. Var svin kallt, 5 grader, usch, understall pa, men glomde vantar!
Tina hade gjort frukost, scrambled eggs och bacon, smakade okej, hade dock langtat efter min youghurt men men!
Skulle kort Tinas kompis till O'hare men de gjorde Aaron sa jag satt vi datorn en stund!
Laste lite teori, trakigt!

Klockan ett hade jag mote med familjen, eller de var sedan, sa halv tva satte vi igang, jobbigt att prata med fem personer samtidigt som en av dem pratar i telefon med en sjatte :) men kul var det i allafall, fick lite uppdatering fran vad som hander pa hemma plan, pappa ska operera knaet och julia hade varit i stan! De hade kopt cam men den funkade inte :( aja, de fick se mig och var ratt nojda over det!
Pratade aven en snabbis med Niklas innan barnen kom hem, de ska ha kalas for hans pappa i mon!

Lekte lite med barnen nar de kom hem, innan Carson skulle pa kalas klockan halv sju, thank god, hon var jobbig idag :)
Jag och Cole akte ivag till bio och kollade pa Eagle Eye, var riktigt bra, trodde inte den skulle handla om det som den gjorde dock, huvudpersonen fran Disturbia, Shia Labouf var med, gillar honom! Sen tjejen fran Maid of Honor, Michelle Monaghan!


Sen gick vi till Coldstone och at glass! Gott var det. Cole visade mig "roliga" filmer pa youtube, han skratta sa han grat.


Nu ar det laggdags, ska upp tidigt i mon for Carson har match!
See ya

Kommentarer
Postat av: Syster-PH

Roligt att ni hade en trevlig stund du o Cole! :) saknar dej mycke sötnos!

2008-10-18 @ 16:44:16
Postat av: kristin

haha OH jA, livet kan vara förjävligt ibland:P haha japp absolut att det är! när någon man hejar på åker ut blir man däremot skitförbannad:P hehe jaa Anna är riktigt duktig! Sjukt bra!

Ja men jobba är väl alltid lika roligt:P har det gått bra då? hehe aa kan tänka mig att det är rätt stort att va med om halloween så att säga..måste vara spännande:)

ja och matcherna är väl roligt att kolla på:P tar tid men kan bli rätt långtråkigt ibland:/ eller har jag rätt:P?



Ha det toppen tjejen! kraam

2008-10-18 @ 21:29:31
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: julia

haha jaa :)



tack. men jag köpte dom mest för att sälja dom. så ehm, höp ett par till mig vetja! ;) fresten har du kollat vad ipoden och systemkamerorna kostar hos dig?



puss & kram, <3

2008-10-18 @ 23:05:29
URL: http://juliath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0