18/10-08 Jobbar lordag!

Hade satt klockan pa 8 for att kanske behova aka med Carson till fotbollen! Horde att Aaron var i duschen sa jag gick ner och skrev en lapp att han kunde ringa mig pa mobilen om han behovde mig, for jag somnade om!
Vaknade igen klockan 10, duschade och sa! Gick for att kolla om Carson hade massa klader i sitt rum, da sag jag att hon lag och sov i Aaron sang :S blev helt forvirrad och tankte "shit, skulle jag tagit henne till matchen, som borjade for en timma sen :S
Gick ner, fick se att Aarons bil var hemma, Aaron och Cole satt och kollade tv i det lila rummet, kom in och sag nog inte lite forvirrad ut, for det var precis vad jag kande mig!
Aaron berattde att Carson hade feber och ont i huvudet, och nog var hon sjuk allt, sov till klockan 13, hade inte vi lekt krig pa nerevaningen hade hon nog sovit annu langre.
Cole hade massa vapen som vi lekte med, var riktigt kul i alla fall en halvtimma!

Aaron, Carson och Cole!
Jag, Cole och Carson!  Fick visa hur man gjorde!

Nar Aaron akt till jobbet lekte vi Hide and Seek. Jag var alldeles for bra for dem. Maste bara beratta, stackars Cole men sa sjukt kul! Han var inte med for han skulle stada sitt rum, jag skulle gomma mig och Carson leta. Jag gomde mig bakom duschdraperiet pa den toan som Cole brukar ga pa. Nar jag star dar sa hor jag hur nagon kommer in, laser dorren, och borjar kissa! Hade ruggit svart att halla mig for skratt, men forsokte vara tyst som en mus for att jag kande hur pisamt det var for stackars Cole, han tvattar handerna och sa, sen blir det tyst, han horde val mig for han hittade mig, sen nar Carson oxa hittat mig sa sa han, "Det dar var ju inte lite pinsamt" :D, stackarn!

Sen ville vi mala, men hittade inga penslar. Efter att ha letat byxor till Carson i typ en halvtimma sa kom vi till slut ivag, Cole stannade hemma! Cyklade till Staplers men de hade inte penslar, hade allt UTOM penslar! Sa vi tog varsin smoothie istallet!

This was the place!
Jag och min mega smoothie, Cool Brezer, typ en halv liter!
Carson, ler, :P med sin banan och chokladshake!

Sen cyklade vi hem, badade Snickers, fick klippa bort bajs som fastnat i hans pals, var lagom roligt, fy va hundbajs luktar illa! Sen gjorde vi pommes frites och chicken nuggets. Malade med kritor medan vi vantade pa maten. Tina akte och at middag med sin flygkompis Guru och atta andra gamla gubbar, hade as trakigt sa hon nar hon kom hem :P
Gjorde en sallad oxa, gronsakerna borjade bli daliga.
Tille efterratt gjorde vi as goda brownies jag och Carson, Cole kollade pa Gardfield!
Kollade pa Big Mama in the house for typ tredje gangen, men den ar ju rolig sa!

Carson ritade en teckning till mig...
Sa himla sot var hon! Jag ritade en teckning forst, den klassiska, sol, moln och lite skit. Hon ritade precis samma fast pa henns vis. Sen ritade jag denna lilla angel, den tyckte hon var sot sa hon gjorde en stor, som jag fick!
Sa skrev hon....
baksidan <3
Blir ju inte lite stolt! :)

Nu blir det sangen, ska upp i mon pa match, sen ska jag pa au pair mote, ska bli skojigt. Evelina kommer hit innan och halsar pa!

Natti natti ♥


Kommentarer
Postat av: kristin

haha javisst är det det! Men man blir verkligen förvånad av hur folk röstar ibland alltså.. fast alla kan väl inte ha samma smak heller:P konstigt nog:S

Oh jA! kan verkligen tänka mig det, speciellt julen är ju så annorlunda jämfört med lilla Sverige, måste vara riktigt häftigt att få uppleva:) Skönt att slippa matchen, men läste att du dock haft fullt upp hela dagen! Och träningen verkar gå som smort!! Är riktigt imponerad av dig alltså!

Ja kan tänka mig det, dom verkar allt vara några riktiga energiknippen dom där:P hehe

Får hoppas matchen går bra då:) Ha det toppenbra!! Kraam

2008-10-19 @ 08:14:32
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: julia

haha, härlig dag! :)

jag köpte dom på loppisen igår, så det var bara för att sälja.



okej, toppen! säg till så snabbt som möjligt är du snäll :) miss you <3

2008-10-19 @ 17:01:25
URL: http://juliath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0