20/10-08 Fixar dag!

Gick upp kl 6.55, vaknade pa fel sida, vet inte varfor! Blev dock battre nar jag kom ner :S
Aaron kom hem, sa jag sprang mest runt och samlade in tvatt och sa!
Stack ut och sprang, som vanligt. Dock gick det inte som vanligt. Hade nog valdigt trotta ben eller natt.
Kom springande i lungnan ro, och helt utan forvarning sa var ett av blocken som trottoaren ar gjord av hogre an den innan. Vad hander, jo jag slar i kanten och stupar som en 3-aring rakt fram och slar i knan och hander :'(, gjorde ont, men det forsta jag tankte var sa klart om nagon sag. KLART att nagon gjorde, var ju halv nio pa morgonen, ALLA ar pa vag till jobbet da! Fick fortsatta min lopning med svidande kna, sag nar jag kom hem och tog av mig understallet att de hade blodigt redigt pa hoger knaet!

Hade fatt varldens gulligaste sms av pojken ♥ Fick ANTLIGEN prata med honom, var langesen, har typ gatt om varandra hela helgen! Han aker om en vecka :(, kan inte prata med honom pa fem veckor da, kommer bli jobbigt, tur att mycket hander under de veckorna!

Akte till Walmart for att kolla upp Ipod touch priser for lillsyrran, hade dock inga dar sa det blev Jennie kop istallet, inhandlade en Kodak kamera, har ingen aning om den ar bra eller inte, verkar helt okej, kan nog fa nagra fina bilder i NY i allafall, orkar inte slapa med min stora, tar ju upp halva vaskan, aven om bilderna blir 1000 ggr battre, smallar man far ta!
Akte till Best Buy och kollade, wow, Ipod touch har ju allt, ar som Iphonen bara att man inte kan ringa med den!
Akte till Appel store oxa for att kolla, samma priser som pa Best Buy, 229.99$.

Akte till Freshmarket och inhandlade lite mat, saker till Thaimat, var grymt sugen pa det! Blev lite torrjast oxa, sa nu ska jag bara hitta kardemumma, sen blir det bullbak :D
Var ledig idag, Aaron jobbar 23-7 hela veckan sa, chill!

At spaghetti och kottfarsas till middag och vitloksbrod, gott! Fixade lite, pratade med Carro, var trevligt, ringde Marie oxa, men hon ar ju 2 timmar bakom sa hon jobbade fortfarande!
Kollade pa min kamera och hjalpte Aaron och Cole att ladda in musik pa Cole's dator. Gick ut med Snickers, tar 12 min att ga runt varat block, om nagon vill skriva upp det i pannan!
I mon blir det Woodfield :D:D, ska bli grymt kul!

Natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Maolin

Jennieee!!!!!! Ja saknar dig porlarn!!

2008-10-21 @ 10:57:55
Postat av: Emma

Den första tanken är alltid om någon såg. det har vi konstaterat. haha puss

2008-10-21 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0