2/10-08 En manad tills mamma springer, jag ska till NY!!! :D

Slappis dag idag!
Satt uppe och kollade Medium till kl 00 i gar kvall sa det var ju mindre kul att ga upp kl 7 i morse, har anna vant mig vid att sova 8-9 timmar per natt. Tankte pa nar jag gick i skolan de sista manaderna och bara sov 5 timmar vissa natter :S

Gjorde iordning luchbox och sa till Carson. Cole madde inte alls bra igar kvall sa han var hemma idag. Gjorde lite oatmeal till mig, har inte provat de an, men gash, as gott, smakade som risgrynsgrot! :D
Sen kom Aaron upp och sa att jag kunde ga och lagga mig igen om jag ville. Gjorde det, satte mig och pluggade lite korkortsteori, ska satta upp en tid for att skriva upp snart! Somnade om vid nio med ogonbindel och oronproppar = kan sova valdigt lange. Mycket riktigt, kl 12 atervande jag till verkligheten. Men skont var det!

Hade fatt mms pa min svenska telefon, och vilken bild sen. Kan inte fatta att jag kunde lamna den kroppen hemma ^^
Tog pa min traningsklader och gick ner i kallaren och korde med Jessica Simpson som taktmusik.

Pratade med Tina om flygresan till NY, himla bra ar hon. Ringde runt som en galning och berattade for min senare pa kvallen att jag kanske kan fa resa graits, hur bra som helst ju. Ska formodligen bo hos Ann oxa. Ska bli hur kul som helst kan knappt barga mig! :D Aker formodligen pa fredagen den 31/10 och aker hem tisdagen den 3/11 :D liten mini weekend, ska bli grymt kul att fa traffa Ann, komma till NY och framforallt traffa MAMMA!!!!

Satt vid datorn fran och till tills Carson kom hem. Hon ville inte ga pa fotbollstraningen med Tina overtalade henne, puh!
Tog med mig Cole och korde Carson till traningen, en annan plan idag sa det blev lite letande, korde dock inte fel en enda gang *stolt*
Akte till biblioteket med Cole och hyrde nya filmer, Medium 2:a sasongen, Mr and Mrs Smith, Walk the line (for att Niklas tvingade mig ^^) och Knocked Up, eller pa smallen eller vad den heter pa svenska, Cole lanade Sahara, gammal western film tror jag. Akte och hamtade Tina, slangde i mig tva knackemackor innan vi gav oss ivag och hamtade Carson och korde mot Chicago och O'hare. Tina korde dit men jag fick kora hem :S hade fatt vagbeskrivning men gash, jobbigt de var. Gick jattebra, var bara lite olaglig tva ganger. Var inte helt saker pa om jag skulle svanga av eller inte och bestamde mig i sista sekund, vilket var tur. Sen korde jag sa langsamt vid en korsning for jag visste inte vad gatan hette och som jag sagt forut, gatubelysning vet de knappt vad det ar i det har landet, sa det var en som tutade pa mig. Fick svangt in pa en mack for jag skulle in pa den gatan som jag korde forbi, gjorde nog en olaglig utkorning fran den macken,med what ever! Vi klarade oss hem i allafall helskinnade. Cole's kommentar nar vi kom hem, I'm alive! :D

Klockan var atta nar vi kom hem sa jag slange ihop skinsas och pasta pa 20 min. At och fick barna i sang, sa nu hoppas jag att de sover snart. Ska oxa sova snart, ska nog upp med dem i mon antar jag.
Men det lutar at att jag i allafall ar ledig i helgen :D:D jippii, da ska jag latt vara med Evelina!

Kommentarer
Postat av: ellinor

fick du mms av niklas eller ? :))))))))))))

2008-10-03 @ 13:16:43
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: Sophia

Walk the line e gryyyym!! :) jag gillar dej niklas :)

2008-10-03 @ 23:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0