22/10-08 Slappar dag!

Fick sovmorgon aven idag, hur skont om helst!
Hade fatt sms av pappisen nar jag vaknade, han skrev att han gjort sin operation av knaet och att det hade gatt bra!
Gick ut och sprang, gick bra, lite ont i knana bara, ska kolla efter nya skor i helgen nar det blir Kenusha!

Pratade med lillsyrran och pappa, mycket trevligt! Fick se bandage och grejer! Sen kande jag att det var dags att gora nagot av med dagen.
Akte med Aaron till Woodfield for att gora teoriprov. Hade med mig ALLA mina papper och mitt Social Security Card nummer, i hopp om att det skulle funka men icke :(, var tvungen att ha kortet med mig :@
Akte till Portillo istallet, Aaron ville visa mig det, var tydligen sa populart att de hade bett om polis for att de hander sa mycket olyckor nar folk ska svanga vanster in till restaurangen :S
Var ganska fullt, men Aaron sa att jag skulle vara dar runt 12, lunchtid, DA var det mycket folk!
At Italian Beef och jatte goda pommes frites. Pratade och hade en god stund! Akte och kollade in det nya kopcentrumet i South Barrington, jattefint, kollade efter byxor till Carson, for hon har INGA, sager hon sjalv. Himla padrag sa fort  man ska gora natt da hon inte kan ha shorts!

Akte till posten och postade lite brev, sen akte jag och pallade applen :P, tankte gora applepaj pa fredag, far se hur det blir, far val antagligen ha massa socker, for vad jag mindes fran forra applet sa var det ganska surt :P
Gjorde inte allt for mycket, at mat, potatismos och revbensspjall, jattegott.
Sen gick jag och Carson en promenad och spelade lite basket. Marie ringde nar vi kom hem sa jag pratade en halvtimma med henne, kul, fast anda inte, for henne!

Sen borjade vi kolla pa Leatherheads, med och av George Clooney. Ratt kul faktiskt, utspelade sig pa 20-talet. Handlade om amerikansk football!
Nu ska jag sova, far sova hur lange jag vill i mon, ska bli skont. Ska nog jobba lite i mon kvall for en gangs skull :P har inte jobbat manga timmar, de ar lattraknade i alla fall, den har veckan. Ska se om jag kan hitta kademumma sa jag kan gora bullar pa fredag :P

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0