23/10-08 19 ar och 9 manader!

Klockan prick tio kom Carson och knackade lite latt pa min dorr. Hon hade tydligen varit vaken sen 6 i morse och ville ga till en kompis och leka. Aaron sov, jobbat natt hela veckan stackarn. At en keso macka som jag fick ta med mig for att hon hade brattom ivag att leka. Gick en promenad pa en halvtimma for att hinna hem, gora workout och duscha innan Cole's kompis skulle komma klockan 12.
Gick igenom kyrkogarden, och hittade lite kul grejer!

Statlig staty :D


Jobbigt att redan ha sin gravsten graverad :S

Lite hemskt anda!


Han hade en lillasyster sa nar de kom fragade Aaron om hon ville leka med Carson, sa han hamtade Carson hos den andra kompisen som kom med. Sa vi hade 5 galna skrikande ungar har hela eftermiddagen :S
At pizza till frukost/lunch klockan ett.
Forsokte prata med pappa men jag kunde inte hora honom, pratade en stund med Niklas istallet. Kan inte vanta pa att han ska komma, HOPPAS verkligen han vill och har rad och tid att komma.

Gjorde inte sa mycket, lekte med Carson lite innan hon skulle pa fotboll, korde henne dit. Akte hem, pratade en 20 min pa msn med val valda personer :P
Tina kom hem. Hon, jag och Cole akte for att traffa Guru och ha middag. At sallad, sen gyros sandwish med fries, jatte gott. Sen "tvingade" Guru mig att ata glass med honom, var inte lite matt nar vi kom hem. Men kul var det, ar det alltid, han ar helt galen :P
Hoppas fa aka med honom med hans plan nagon gang, skulle verkligen vilja aka och se alla dessa stallen, synd att det ofta ar mycket snack och lite verkstad, men men.

Kom hem, plockade lite, kollade pa Svardet i Stenen med Cole, far se vad jag hittar pa i morgon. Tina hade aldrig hort om kardemumma sa jag far se, gar ju att gora utan oxa, fast det blir ju inte lika gott :(

Natti natti

Maste bara tillagga att jag sag ett program fran Stockholm precis. Fick ett telefonsamtal av Tina :P som sa, "turn on chanel 11" sa vi gjorde de, var bilder fran Pride festivalen fran i sommras :D, fick ju inte lite hemlangtan :(
Aja, far ju traffa mamma om en vecka :D:D can't WAIT!!

Kommentarer
Postat av: Virre

Hej Jennie! Hoppas du har det bra i staterna! Här hemma flyter allt på.. Jag har också en blogg! Har haft den ett tag, men är inte så aktiv. Kom på idag att det kanske är lite kul att skriva i o m att man läser din blogg.. Kanske kan vara lite kul att läsa min, ibland iallafall. Ska bli bra på att uppdatera!

Saknar dej! PUSS

2008-10-24 @ 21:51:19
URL: http://virresnirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0