24/10-08 Fredag

Fragan ar hur vem som ar sotast!
Tror att Caroline Eriksson vinner ganska stort!
Idag nar jag satt och pratade med familjen och fallde en tar nar jag fick se min alskade katt Tussi i camen, saknar henne, sa kom posten. Nar jag lagt pa och torkat tararna gick jag for att se. Vilken hog! Som vanligt var det tusen brev till Aaron och Tina, massa reklam, MEN, inte mindre an TVA brev till MIG!! :D:D

Sag direkt att ett av dem var fran farmor, sa himla sot ar hon. Men det var ett litet till. Gissade att det var fran Carro men jag var inte hundra! Rev upp det och borjade med att kolla slutet. Mycket riktigt. Var fran Carro Barro! ♥
Laste forst farmors brev, skrev om vardagen, sa sot ar hon. Hade gjort anteckningar for att fa med allt viktigt som hant. ♥
Sen laste jag Carro's mycket underhallande ma jag saga :), skrattade hogt for mig sjalv nagra ganger!
Kunde inte lata bli att svara med en gang sa klart, och vilket svar :S Carro far mycket att lasa. :P

Gick ut med hunden, ingen hemma pa hela dagen. Tina och Carson var ute pa vift och Aaron och Cole akte pa bio.
Ni vet ju att jag har lite forkarlek till skyltar i alla former, har lange tankt pa den har och tycker den ar lite kul!
HAHA!
Kan ju ha tva betydelser! :D

Snickers, varldens raddaste hund tror jag!
Snickers Pickers, vet inte vad jag tycker om honom. Men han verkar av nagon konstig anledning gilla mig :)


Nu sitter jag och vantar pa att min bulldeg skall jasa, bakar med torrjast, och da ska mjolk/smor blandningen vara lite varmare, kanns som min blandning blev FOR varm, men det marker vi, gjorde bara halv sats, just in case of! :)

Min lilla deg i en enorm bunke! Tyckte det var bast sa!
Min lilla deg och min underbara kokbok


Fick en sot kommentar av Virre oxa i dag som fyller 19 stora ar i mon :) Grattis till henne. Hon trodde att jag glomt bort hennes blogg, men icke da! Ska ut och firas med innebandy tjejerna, kan inte vara med :( far va med nar det blir 20 och da ska de firas ma ni tro. Battre sent an aldrig sager jag oxa!

Far se vad som hander mer idag. Ska ta ett kort pa mina underverk sen oxa, hoppas att degen jaser!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0