24/10-08 Messed up!

Skulle ju gora goda, svenska, fluffiga kanlebullar! Gick ju sadar, degen vaxte typ lika mycket som graset gor pa vintern = ingeting. Forstod att jag mordat jasten :S, tankte anda ge bullarna en chans, men de blev mer som harda skorpor an mjuka fina bullar, sa de gick ratt ner i sopptunnan. De fick inte ens smaka pa dem. Sa himla besviken. Far gora ett nytt forsok nar jag kopt mer jast.

Mina otroligt misslyckade kanelbullar!
Mina OTROLIGT misslyckade kanelbullar


Akte med Carson och Tina till Woodfield for Tina ville ha trojor. Carson gick efter mig, gjorde inte sa mycket, skulle anda inte ha natt, sa vi roade oss med att ta kort!

Carson som hipphopper!
Carson som hipphoppare i affaren Charlotte Russy, mycket bra affar!


Carson och hennes lilla bebis!  Blev dock en pruttmaskin och nagot slemgojs :P
Carson och hennes lilla bebis!

Kommentarer
Postat av: kristin

OM! jaa coldplay är verkligen inte helt fel alltså!! haha härlig hiphopare du fått tag på;) haha

2008-10-25 @ 11:57:47
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: kristin

tycker synd om dina bullar förresten, men det är ju inte deras fel att du är en mördare:Po hehe

2008-10-25 @ 11:58:54
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0