25/10-08 2 manader i USA, firades med en tur till Kenusha!

Klockan ringde klockan 9. Upp och hoppa. At frukost och fick efter en stund tag i Nicke Picke!
Pratade med honom en 45 minuter innan det var dags for smink och kladpatagning och promenad ner till 11.32 taget.

I vantan pa taget!
Svinkallt var det, ville bara ha en STOR mysig vinterjacka!


Sparet!
Barringtons station!


Tagbiljett!
Min biljett, kostar 5 $ och da far man aka hur mycket man vill pa lijen Harvard - Chicago!


Lena kom och hamtade mig for Evelina jobbade. Fick se hur Lena bodde och pratade lite med henne innan Evelina och Valeria kom och hamtade oss.
Vet inte vad det var for fel pa mig, kopte ingenting mer an hudlotion och duschtval pa Bath and Bodywork :S
Kan tanka mig att det beror pa att jag har saker jag maste kopa, som jag nog hellre koper pa Woodfield :P

Sota Evelina i sina sota silver skor!  Sa himla nojd var hon!
Evelina med sina silverskor, sa himla nojd! :P


At en sallad, da huvudet borjade svanga. Kollade i alla fall pa vinterskor och vinterjackor men hittade inga. Eller skor hittade jag med VA? :O hade de inte min storlek, mycket chockad!
Akte hem och at av Valerias Brasilien mat, de hade Brasiliansk kvall i gar. Var helt okej, ris och bonor och kott. Men efterratterna var ju bara hur goda som helst.
Kollade pa bilder fran forr pa Evelinas dator och lyssnade pa Lucia sanger :P
Tog taget hem, hade missat Niklas som ringt, sa jag ringde tilbaka, for en gangs skull! ♥ Han sov men vi ska snacka i mon, aker ju pa mandag :(, kommer avlida.
Roade mig med att skriva med Ida, var kul!

I mon blir det football, Chicago Bears, ska nog forsoka mig pa applepaj, far val se om det gar battre an for mina bullar :P

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0