25/10-08 ♥ SVERIGE!! ♥

Tittade igenom mina bilder pa Bilddagboken och hittade massa fina fran 2007, ett bra ar!
Sa enjoy, kanske mest jag som gor men!
Johan tog studenten i typ 40 graders varme!

Skolavslutning pa Liseberg!

Efter en jobbig segling var denn pizzan Svergies godaste! Sjukt god!

Alskade familj och Ellinor, som en syster!

Middag hos mormor! Saknar :( ♥

Fika pa altanen!

Sophia och pappa i Sthlm, brollop!

Gullungar!  Saknar ♥

Massa promenader va de!

jag och pappis

tapetseing, saknar mitt rum :(

Alskar jul i Enviken!

Min supersnygga galna stora syster!

♥♥♥ Kan inget annat an ALSKA!! ♥♥♥

Alska Formpac, not!  Men med Ellinor ar ALLT roligt! ♥

Nyar, mysigt och nyktert!


Mitt 2007!
2008 har oxa varit ett toppe ar, ett av mina basta faktiskt maste jag saga, hant sa himla mycket bra saker!

Kommentarer
Postat av: kristin

haha OM.. har verkligen blivit en oldie!! härliga nyårsraketer! längtar redan till 2009! haha:P

2008-10-26 @ 11:54:42
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: ellinor

Formpack (L) :)))

Jag saknar dig mer och mer för varje dag som gåår !!!

du är fortfarande nr 1 och kommer alltid att vara :)

2008-11-01 @ 21:12:17
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0