26/10-08 Eufemia!!

Idag ar det sondag, slappar dag pa hog niva! Somnade sent igar sa jag hade satt klockan pa 11, var nog bra annars hade jag latt kunnat sovat bort hela dagen! :P
Pratade med paronen lite granna, mamma ar inte lite nervig for USA resan, ska bli SAAA kul att traffa henne!
Nu sitter jag och vantar pa att Niklas ska installera sin nya dator, har blivit uppbokad att prata med honom hela dagen i mon :P nagon har resfeber!

Fick lite bilder pa mitt kusinbarn, Eufemia, oxa av "faster" Erika!
Ar hon inte hur sot som helst da eller?

En otroligt stolt pappa Jonas!
En otroligt stolt pappa!
Precis som det ska vara!


Eufemia!
Otroligt sota Eufemia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0