26/10-08

At middag med familjen, kommer inte ihag namnet med det var macaroner, kottfarsas, ost pa toppen och in i ugnen!
Brod och sallad till det, jatte gott!
Sen t vi min apple paj med vaniljglass, den blev helt okej, den tog i alla fall slut sa!

Det som blev kvar av min applepaj!
Applepajen som tog slut!


Kande mig lite vuxen och tog en cider!
Min cider eller lemonad!


Kollade pa tv, House, Desperate housewives och Paris Hilton my new BFF! Sa himla barnsligt men sjukt kul, forstar att Ellinor ar fast!
Pratade skit med Niklas oxa, han aker ju i mon :( sa han bokade upp mig for Skype, tur att barnen inte ar lediga i mon!
Bara 5 DAGAR KVAR! Men jag har fortfarande inga biljetter :S. Hostmamma Tina far fixa lite! :P

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0