27/10-08 Taco day!

Idag har jag inte gjort mycket alls. Sprungit lite granna, var svinigt kallt sa jag bestamde mig for att ta pa mig en fleecetroja oxa, det var dock ganska onodigt blev saklart alldeles for varmt, sa den hamnad pa hoften.
Hade blivit inbokad av Niklas pa Skype, sa jag satte mig dar vid 11. Men han var sur och stressad eller natt sa jag orkade inte prata med honom. Sa att han skulle ta och ga och trana sa kunde jag ga ner till Jewels och handla mat till tacosen.
Pratade med Sophia innan oxa, var kul. Hon fyllde ju ar idag och hade fatt mitt paket :D vilket var valdigt kul. Trodde inte det skulle komma fram forran senare i och med att jag skickade det i onsdags.
De hade haft en stor fest for dem allla fyra som bor i hennes lagenhet i lordags med 30-40 personer sa hon kande sig lite raslig i halsen. Visade sin tarta som de hade gjort. Som en vanlig graddtarta fast med koksbollssmet som mellanlagg :S verkade dock valdigt gott.

Gick till Staplers oxa och kopte ett pennskrin som jag ska ha som necessar, svinbra. Kostade bara 54 cnet, helt galet, trodde han skojade med mig forst, men icke. Kampade hem med tunga kassar och blasten, usch, ruggigt kallt.
Snoade till och med lite i typ 2 min, eller sma hagel eller vad det nu var.

Titta noga!
Gjorde intrang pa nagons tomt for er skull, titta noga sa ska ni kunna klura ut en mening!

Fina hostfarger!
Forsokte fa med att det var frost pa graset, vet inte om jag lyckades. Men fina hostfarger annars!


Pratade lite mer med Niklas, visade sig att han inte tranat anda, men men. Tog lite rester fran i lordags.
Pratade med Leif och Henke pa msn. Leif gav mig ALLA hans favorit bakgrundslatar. Bokade in att vi ska se Ice Age den 12 september 2009 oxa.
Sen kom barnen hem och sa, blev full kalabalik, Carson stack till Colbie, och Cole skulle gora macka och allt vad det var. Fick saga hejda till Niklas, kandes som nar vi sa hejda nar jag skulle aka hit. Skit jobbigt. Men han trostade mig med att saga att han ju inte skulle vara borta sa lange.

Runt 18 kom familjen Cucolas och fragade om vi ville med till La Mesa och ata tacos. Carson var fortfarande hos Colbie och Aaron och Cole rensade Cole's gaderob sa det var bara jag och Tina som akte. Som vanligt med familjen Cucolas sa ar det alltid full kalabalik, men det ar ganska kul. Jag och Tina bara tittade pa varandra och skrattade nar de satte igang. At i alla fall jattegod tacos. Tre sma brod, ett med fisk, ett med kyckling och ett med stek. Pratade om lite allt mojligt.
Kom hem, lekte med Carson lite granna. Tina fixade mina biljetter, kommer pa torsdag, ska flyga tidigt pa fredag forhoppningsvis. Maste kopa ett par svarta pressvecks byxor i mon for man far inte ha jeans pa sig nar man aker pa Buddypass :S, ska kla sig snyggt da man representerar bolaget :D ska kopa en kofta oxa.
Kollade football med Aaron, forsoker lara mig vad som pagar pa planen, men det ar svart. Himla massa regler. Kan ju liksom vara kul att fatta varfor de blir sa upprorda ibland.

Nu blir det sangen!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0