28/10-08 Tva manader hos the Meeke family och Woodfield mall!

Fick sovmorgon idag oxa, sa klockan ringde kl 9. Gick en kort promenad pa en halvtimma innan workout.
At tacos till "frukost", flangde runt lite snabbt i huset, plockade ordning, satte pa en maskin tvatt och plockade ur diskmaskin.
Tog min lilla KIA till Woodfield for att inhandla lite nodvandiga grejer. Berattade ju om att jag maste kla mig uppklatt pa fredag nar jag skall flyga. Blev dock inga svarta pressvecksbyxor utan ett par beigerutiga fran H&M. Provade om jag kunde anvanda mitt H&M-kort, tankte att H&M finns ju over hela varlden sa det borde ju ga, men icke. Killen i kassan fick ringa ett par samtal. Kom forst ner en tjej, hon bara "cool" nar hon sag kortet, sa att det skulle ga bra, men sen kom en annan tjej ner. Hon blev inte lika imponerad utan sa att det kortet bara funkade i Sverige sa. (Byxorna kostade 29$)

Kopte en jacka oxa pa Bucklet for 79$. Gick mest in for att det var en annorlunda affar, blev kvar och handlade ett linne for 12$, och tva langarmade t-shirtar oxa for 22 och 24$. Kopte skrubbhandskar pa Body Shop for 8$, kandes lite fjuttigt att kopa sa lite men jag behovde ju inget annat, dar funkade medlemskortet i alla fall.
Gick in pa Charlotte Russie for att kolla om de hade nagon fin kofta, hittade en as fin pa Nordstrom, tankte, "den har skulle kunna funka", OMG, sen nar jag sag priset 398$, inte riktigt min prisklass.

Mitt inkop! :D

Jacka fran Buckle, 79$
Neccesar fran Stapler 54 cent
Lotion fran Bath & Body Works, typ 6$ ihop
Langarmade t-shirtar fran Buckle 22 & 24$
Linne fran Buckle12$
Byxor fran H&M 29$
Skrubbhandskar fran Body Shop 8$


Fick lite smatt panik nar jag sag att klockan var 15.15 och det borjar bli rusning och barnen slutar skolan 15.40 :S
Hann dock vara hemma i 10 min innan de kom, utan att kora for fort.
Hjalpte Carson med laxor, Tina kom med MASSA mat, sa nu ar kylskapet helt overfyllt, Jennie gillar.
Korde Carson till fotbollen och at mat. Tina hade gjort, jattegott. Spaghetti och kyckling som hon blandade med sour cream, as gott. Paminde om det Lena brukar gora, for er som vet. Sen en stor sallad till det, fick spara halva till i mon.

Kollade pa nagon alien film med Cole medan Carson badade och Tina var pa Kohls. Pratade med Marie en stund, mycket trevligt, jag pratade pa ganska bra, vet inte hur kul hon tyckte det var men jag njot :D
Sen ringde jag Niklas, han hade ringt, satt pa Houstons flygplats och hade en 14 timmars flygresa framfor sig. Vi raknade ut att han varit pa vift i tva dygn :S utan att ha sovit, (han var irriterad)
Skulle lasa alla tre i Carsons sang sen, gick val sadar, de kunde inte lata varandra vara och Snickers var med oxa och var hyper. En kul sak var dock att Snickers bet Cole mellan benen, skrattade sa jag lag pa golvet. Sa himla klockrent.

I mon ar Tina ledig sa jag far sovmorgon igen, alskar den har familjen :), ska springa och sen blir det forhoppningsvis lite Skype med Pernilla :D:D, kanske ska snacka med mamma och pappa oxa.
Tina hade flugit med en svensk pilot idag sa nar jag kom hem fragade hon om jag ville ha "fika" :D svenskar ar ett riktigt fika folk :) gott e de!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Emma S

ännu en dag närmre tills du kommer hem min lilla hermelin. saknis :)

2008-10-29 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0