29/10-08 Mar toppen!

Klockan ar 12.25, solen lyser och det ar ungefar kylskapsvarmt/kallt ute! Har varit ute och sprungit, gick superbra, var as skont vader. Var riktigt slapp och sov till 9.45, skont!

Tina hade gjort muffins till frukost till barnen :S, sa det blev en muffins som uppladdning for Jennie oxa.
Nu sitter jag och tjotar med Sophia och Evelina pa msn och lyssnar pa go bakgrundsmusik, som Leif "tvingade" pa mig. :)

Har far ni ett smakprov, visst later introt som introt i Ice Age!



Idag ar jag "ledig" ska ta hand om barnen en stund efter skolan for Tina skulle till doktorn. Sen skall jag ga ner till Starbucks och ta en "fika" med Johanna, hon har varit i Miami hela helgen och har forhoppningsvis mycket kul att beratta!

Tjolahopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

okeej ska jag göra! tack så mycket:)

hehe jaa jag kan tänka mig det, bara dom här senaste 2 månaderna hgar ju gått suveränt fort! har du tänkt utnyttja sista månaden med att resa då? eller blir det flyget hem till sverige direkt??:)

puss

2008-10-29 @ 19:50:02
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0