29/10-08 Onsdag!

Pratade med Pernilla idag pa Skype. Hade mycket att prata om sa nara tva timmar gck valdigt fort. Sa himla glad att Skype funkar sa bra, da kanner man sig inte sa langt borta.
At lite rester fran gardagen, verkligen supergott. Kollade tv sen gick jag ut med Snickers och motte barnen.
Hjalpte Carson med laxa och gick med henne till hennes kompis Lilly, mest for att introducera mig till hennes mamma och sa, sen ar det alltid trevligt att prata lite med Carson.

Passade pa att ta en promenad, blev ungefar en halvtimma. Cole var ensam hemma sa, ingen fara sa sett men anda.
Hittade glada spoken pa en tomt,

Gulliga spoken!


Kom hem, gjorde inte sa mycket, lyssande lite pa Coles musik, ungen har faktiskt ratt bra smak maste jag saga!
Pratade med folk pa msn, Cole stack till Zac, sa jag blev ensam igen, som vanligt.
Hade hoppats pa att fika med Johanna, men hon verkade vara upptagen ikvall :(

Tina kom hem, hon hade varit och flugit. Gick och hamtade Carson vid 7, hade tankt lamna av henne hemma och sen fortsatta ga men hon ville folja med. Sa att jag skulle ringa Carro, men det gjorde tydligen inget, hon sa att hon gillade att lyssna pa mitt sprak :)
Pratade med Carro medan Carson gick brevid i en halvtimma. Hon kommer inte ner till den 8.onde men forhoppningsvis till nyar, ska bli kul.

At lite mer av den goda spaghettiroran och kollade pa lite tv med Cole. Ringde Marie men hon svarade inte :(
La mig i min sang och lyssnade pa musik, efter en stund kom Carson upp. Vi lag och ritade och pratade lite och jag visade mina klader. Sa himla sot ar hon.

Sot Carson!




Sen var det laggdags for de sma, kollade tv, Scrubs, Two and a half men och Hanna Monthana, faktiskt kul.
I mon kanske jag ska aka till Woodfield, hoppas att de har fatt in stovlarna :D

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jennie"! Du msåte berätta om NY när du kommer tillbaka. Jag vill åka dit ju!

2008-10-30 @ 23:42:58
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0