30/10-08 Promenad, chill och Woodfield

Fick sovmorgon idag oxa. Gick dock upp klockan 6.55 for att kolla om Tina blivit utringd eller inte, de hade hon inte sa det var tillbaka i sangen och somna om med oronproppar, de basta!
Vaknade igen kl 9.30. Tankte ga en kortare promenad, men det resulterade i en 1, 5 timmars promenad. Workout pa det i kallaren. Tina kom ner och undrade vad jag holl pa med :)

Mysigt var det har!
Slingrig trottoar,riktigt kul att cykla pa (om nagon vill skriva upp de i pannan)

Sa himla fint!  Barrington ar riktigt vackert pa sina stallen, dar rika manniskor bor :D
Fint lite "sjo"

At "frukost" kl 12 vid tv:n, kollade nagot gammalt Top Model, That's 70s Show, ny program tror jag, tror att de gjorde lite parodi pa Disturbia :D
Pratade med Marie i typ en timma om jag vet inte vad, kul i alla fall. Hon var ensam hemma och holl pa att snacka med nya familjer for en rematch.

Tvattade lite lakan och sa. Pratade med Niklas pa Skype, han befinner sig i Buenos Aires just nu, fick se honom pa cam,sag annolunda ut :D
Sen kom barnen hem, Carson och Tina akte till Cosco for att kopa Halloween godis, Tina kopte for 50$ :S
Vid 6 blev jag trott pa datorn, smsade Johanna och fragade om hon ville aka till Woodfield, hon holl precis pa att ata sa jag fick vanta pa henne, pratade med hennes hostforaldrar, trevliga manniskor :D

Johanna hade ganska mycket att beratta om sin galna helg i Miami, fick mig nagra riktigt goa skratt, saknat henne, det varsta var att jag kunde ha foljt med for det var 18 pa pubarna :@ men men, far ta med Evelina dit eller natt!
Kopte/bestallde ett par stovlar for 120$ :S kandes mycket men Tina sa nar jag kom hem att det var vad man far betala typ, far hoppas att de ar bra, kommer vara hemma nar jag kommer hem fran NY :D
Kopte ett par tumvantar pa H&M oxa, fick hora att det var 50 cm sno  i NY sa :S, gick in pa Forever 21 och hittade tva
t-shirtar, for 9.13$, amazing, as goa, lite langre, gillar Jennie.

Har packat min lilla vaska, fick lana en av Tina som jag kan ha som handbagage sa slipper jag halla pa och checka in och sant, himla kackt. Nu ska jag sova snart, ska upp vid 4 i mon, aker harifran 4.30 med Aaron till Milkwakee, tar ca 2 timmar sa. Sen ska jag bara ta mig fran flygplatsen till Ho Ho Kus och Ann oxa, men de loser sig i morgon.

Far se om det blir nagon uppdatering under helgen, kanske en kort. Men jag ska ta MASSA bilder och lagga upp pa onsdag nar jag kommit hem.

Ta hand om er alla goingar, och Happy Halloween!

Kommentarer
Postat av: kristin

Glaaaaaad Halloween tjejen! ha en riktigt härlig tripp till NY!

50 cm snö var inte illa det! Här kom den och försvann lika snabbt! men snö är alltid snö--> kall! brrr:S haha

Hälsa lilla Ann också:) puss

2008-11-01 @ 14:28:34
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: kristin

Och tack så jättemycket för credet! är förvånad att det öht gick:P hahah and thanks for thi help too!!:)

2008-11-01 @ 14:30:34
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0