30/9-08 Tisdag, jobb!

Efter mycket overvagande i gar kvall sa bestamde jag mig for att inte satta klockan pa ringning, var ju faktiskt ledig idag, aven om jag fick jobba pa kvallen :(
Sov till halv tio, at lite flingor och borjade kolla pa grymme filmer Disturbia, efter en timma stacka jag ut och sprang en kortis och gjorde work out i kallaren. Duschade och tankte aka och kopa frukt. Blev stoppad av Aaron i garaget som tyckte det var barnsligt att jag skulle kopa min egen frukt, blev nastan forbjuden att gora de ^^
Pratade lite pa msn innan han tog mig till Costco, han ville kolla pa hemtelefon, har bara en fax och han borjar bli lite galen pa att alla barnens kompisar ringer till hans mobil och fragar om de kan fa leka med Carson eller Cole. Hittade ett paket med tre sladdlosa telefoner, 89$, som hittat :P
Akte till ett atervinningstalle, Aaron lamnade in kopparkablar. Svangde forbi Starbucks, de har drive in pa Starbucks oxa, :S helt galet, har drive in pa allt, till och med bankomater :P

Gjorde inte sa mycket, installerade telefonerna nar vi kom hem. Sen stack han och jobbade. Jag satt lite vid datorn igen och vantade pa att barnen skulle komma hem, antog att jag nog skulle fa jobba idag anda aven om det stod att jag skulle vara ledig for Tina var hos sin bror och kollade pa hans nyfodda son.

Cole gick till Zac och gjorde laxa sa det var bara jag och Carson. Hon at lite snack och gjorde laxa innan traningen. Lamnade av henne pa traningen och tog en promenad med Snickers runt planen, han var helt tossig. Fick reda pa att Aaron inte heller gillar de lilla odjuret, han tyckte det var kul att jag sa att jag forosker att tycka om honom :P

Akte hem och kollade lite Disturbia och borjade med maten, potatis mot och stekt korv. Hamtade Carson och at middag, gjorde en god sallad, var riktigt gott *stolt*
Vantade pa att Cole skulle komma hem, han at hos Zac. Borjade kolla pa Epic movie en stund. Laste med Cole sen laste jag med Carson. Nu vantar jag pa att Tina ska komma hem snart sa jag kan ga till Karen och kolla pa film. Hoppas att jag inte behover jobba i mon bitti.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sjukt va jobbigt det va att simma.. Svarar här eftersom jag itne hittat ett bättre sätt att svara på =) Men jag bokade londonresan precis. Avresa halv 8 på morgonen den 2:a November =) SKall bli sjukt skoj (A)



Kram!!

2008-10-01 @ 23:39:45
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0