3/10-08 Antligen fredag!

Kunde inte sova igar kvall, kan bero pa att jag sov typ 10 timmar natten innan, var dock inte sa farligt trott nar jag gikc upp 6.45. Hade ju tankt gora svenska pannkakor som jag sagt att jag skulle gora hela veckan, men kom pa att vi inte hade nagra agg :( fick bli oatmeal istallet. Hade lite jobb med vad Carson skulle ha pa sig, for hon ville ha sin nya troja men kunde inte hitta nagra matchande byxor och hennes favvobyxor som hon ALLTID har var forstass i tvatten efter en hel veckas anvandning :D Fick vara lite bestamd och saga, bara ta pa dig, inget att braka om, annars far du ga utan. Hon fick tillslut pa sig ett par militargrona byxor, matchade inte sa bra men jag sa att det gjorde de ^^ orkade inte braka!

Sprang efterat, fick ha understallstroja pa, var kyligt, skulle nog haft understallsbyxorna oxa for mina ben blev typ helt roda av kylan. Gjorde frukost och pratade med Aaron, han berattade om hans skrackfard med deras gamla au pair. Hon pastog att hon kunde kora bil, hade korkort och allt men hon kunde inte kora bil och korkortet hade hon fatt pa posten, bara betalt 20$ sa var det klart, skrattade sa jag grat nar han berattade de :D
Satt en stund pa msn och svarade pa mail pa facebook, hade fatt varldshistoriens langsta mail av Pernilla :D
Bokade samtalstid med Niklas pa skype kl 13, 20 hans tid, hade lite att gora sa jag fick aka ivag kl 12. Akte till Old Navy, hittade dit efter att ha kort fel tva ggr, BARA! :D hade dock fel papper med mig, trodde att de va kvittot med icke :@ gick in i affaren brevid och hittade lingonsylt fran Felix :D kopte det, sa nu maste jag gora kottbullar och potatis nagon dag. 
Akte vidare till Walmart och shoppade loss, kopte tandborste och tandkram, Pringles for 1$, galet och cashewnotter, sa himla gott. Var lite halvskraj, varannan manniska i den butiken var ju retard, :S begav mig darifran sa snabbt jag kunde.

Korde hem, pratade med niklas mellan halv tva och halv tre. Han hade Andreas sin kompis dar sa det blev mycket skitsnack, fick lite private talk i alla fall! :D
Tog ett litet break sen ringde jag hem pa Skype, hade avtalat tid med Julia pa msn att jag skulle ringa. Var jattekul, pratade med hela familjen som ar hemma, mamma, pappa och Julia ♥ Bad dem filma mitt rum och sa :D kanns sa himla avlagset, kommer knappt ihag hur det kanns att vara i rummet :S pratade med dem i 50 min, sen var det dags att saga hejda for ungarna var pavag hem.

Cole gick till Zac och jag forberedde for middagen, skulle gora paj. Hoppade lite pa studsmattan med Carson innan jag kom pa att Aaron fragde efter en DVD skiva som saknades i en av filmerna fran biblioteket. Kom pa att den maste vara hos Karen sa jag fragade Carson om hon ville ha en liten playdate med Tyler, en av barnen som Karen tar hand om. Sa vi cyklade dit. Blev kvar hela kvallen :D at chilli och bara hangde, Karen var barnvakt sa hon var lite franvarande. 
Var helt slut nar vi akte hem, sikket liv, full kalabalik i typ 2,5 timma, nar vi var dar. Carson fick en ballong av Karen som vi fyllde med mjol, fragde om hon ville dekorera den, namngav den oxa, fick heta Joey. Jag gjorde pajen anda som jag skulle ha gjort, tankte jag hade ju forberett for den sa. 
Carro ringde oxa, valdigt kul, vi pratade i typ 40 min, medan jag gjorde pajen och Carson sprang runt med hennes ballonger, var valdigt upptagen dar ett tag, pratade, lagade mat och forsokte va aktiv med Carson, tror jag lyckade ganska bra i allafall.

Vi at lite glass och kollade pa sista delen av Mr&Mrs Smith, sen var det laggdags for de sma liven. Gjorde mormors lilla kraka med Carson, tyckte hon var grymt kul, sen laste hon for mig, tror jag var trottare an hon, helt galet. Vet inte om jag ska lagga mig nu eller kolla pa film!? Ska formodligen kolla football i mon, homecoming i Barington, ska vara parad och grejer. Evelina ska komma ner, sen blir det hemmafest :D:D ska bli grymt kul!

Fick brev av farmor idag oxa, sa himla sot ar hon, skrev om att hosten verkligen tagit tag om naturen och fick ekollonen att falla pa deras tak sa det lat som en kulpruta! :D ska lasa resten i mon och svara pa mandag, kommer nog ha en ratt busy helg sa!

Natti Natti  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0