6/10-08 Min namnsdag idag! :D:D

Jag


Borjade dagen med att fa ett sms av pappa dar det stod, Grattis gumman pa namnsdagen. Ah tankte jag vad trevligt, hade helt glomt av detta. Tror inte de har namnsdagar har sa jag beslutade mig for att inte saga nagot till dem, hade nog bara blivit fragetecken till ansikten anda ! =)

Jenny

Namnsdag: den 6 Oktober.
Vanligt namn: är Sveriges
trettiosjunde vanligaste tjejförnamn.
Alternativ stavning:
Jenni, Jennie, Jhennie, Jhenny.
Stjärntecken: den som är född den här dagen har stjärntecknet
Vågen.

Jenny är ett kvinnonamn och är en engelsk kortform av Johanna, med betydelsen Gud förbarmar sig. Kan även vara en smeknamnsform för Jennifer. Namnet har använts i Sverige sedan 1767. Jenny var en av kometerna på namntoppen under 1980-talet. Därefter har trenden vänt neråt igen. 31 december 2004 fanns det totalt 47233 personer i Sverige med namnet, varav 31574 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 393 flickor namnet, varav 102 fick det som tilltalsnamn.

Hatar att det inte star Jennie i kalendern, men men.

Gick upp och gjorde pannkakor till mina smattingar, svenska pannkakor som jag hade lovat Cole hela forra veckan!
De blev as bra, men de at bara knappt en var sa det blev manga kvar at Jennie! :D at tva som uppladdning infor min lopning.

Sprang i en timma, gick helt okej, lite jobbigt men sa ska det val vara, maste verkligen kopa nya skor kanner de bade pa mina knan och av att mina fotter somnade nar jag sprang, mindre roligt om man sager sa! :D
At annu mer pannkakor nar jag kom hem och kollade pa resten av Knocked Up, sjukt kul film, hysterisk :D skrattade hogt for mig sjalv nagra ganger!

Satte mig senare vid datorn och pratade med massa folk pa msn, hur kul som helst!
Hade fatt mail av mamma som sa att Anette min faster nu var helt frisk :D:D sa himla kul att hora! Blev helt overlycklig och sprang in till min host mamma och berattade! :D
Tina bestallde flygbiljett till mig idag oxa till NY den 31 oktober, jag betalar 60$, vilket ar typ 400 spann, for att aka till NY, helt galet bra! :D kan inte vanta, ska bli sa himla kul, bade att traffa Ann, aka till NY men framfor allt att fa traffa MAMMA!

Akte med Tina, Carson och Cole och handlade lite, kopte tva t-shirtar for 12 $ pa Kohls, bra va! :D
Sen handlade vi mat pa Costco och Jewels, vi skulle fixa ingredienser till Flygande Jakob som jag lovat att slanga ihop, behovde chilisas, vispgradde och banan sa! Hittade allt till sist, till och med Heinz :D
Gjorde i ordning middagen, blev hur gott som helst och de tyckte att det var ljuvligt *stolt* igen :P men det ar verkligen jattekul att laga mat nar det uppskattas och nar man sjalv tycker att det smakar gott.

Tina gjorde popcorn nu, tror att vi ska kolla pa film :S vet dock inte riktigt, hon ar on reserv vilket betyder att hon gar upp kl 3 am  och duschar for att va on reserv 4am-4pm. Hoppas att jag kan traffa flickorna i mon kvall, tror att de ska ga for Aaron jobbar 6-14 denna veckan!

Natti natti

Maste bara tillagga, Cole pratar i somnen, har inte hort de forran nu men sjukt kul, horde precis vad han sa.
" What's the time, what do you do? OH MY GASH! Osammanhangade men hur kul som helst att hora! :D

Kommentarer
Postat av: ellinor

är den bilden tagen i usa ?

fin kjol du har :)

det är inte säkert längre att vi åker till NY pga den ekonimiska krisen. men håll tummarna :)

2008-10-07 @ 09:46:27
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: ellinor

men hur kul som helst att hora! :D

hahahaha hööööra !! :)

2008-10-07 @ 09:48:22
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: kristin

Får säga grattis på namnsdagen! (i efterskott:S) ha en riktigt härlig helg? i NY och hälsa ann och den stora staden från mig!:D

kraam

2008-10-07 @ 15:12:49
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0