7/10-08 Vilken toppen dag, klockren!

Vaknade till en toppendag, som alltid borjade skona toner fran mobilen ljuda kl 6.50, Regina Spektor - The Call.
Gick ner och var med ungarna tills de gick till skolan. Gick tillbaka upp i sangen, laste lite korkortsteori, traaaaakigt, laste om vad som hander om man kor paverkad, hoppas jag inte behover kunna allt om de, var massa konstiga saker. Sen somnade jag om i tva timmar, hade satt klockan pa 10.30, ljuvligt.

Tog pa traningskladerna och gick ner i kallaren och korde lite workout. Fick ata frukost vid tv.n, yoghurt och Medium, bra grejer. Efter ett avsnitt bestammde jag mig for att aka och byta min mjukisbyxor jag kopte med Evelina forra helgen pa OLD NAVY. Tog min lilla KIA och puttrade ivag, hittade med en gang och da tog jag en annan vad :P
Var forst lite tvek om de ville byta dem eftersom jag hade kopt dem pa outlet, men det loste sig, slank visst ner en munkjacka oxa :D
Akte vidare till mitt kara Walmart och storshoppade, en webcam sa nu borde mamma vara glad och en forlangningssladd till headphones :P kollade lite pa kameror oxa, kom pa att Canons kameror kan ha svensk meny, funderar pa att kopa en san som Julia har, IXUS 80 IS for 200$, helt okej.

Sprang over till andra sidan parkeringen och in pa en Halloween affar for att kolla pa Halloween kostym, blir sa arg, ALLR ar ju bara kort, de som e kort ar super kort och de som ska vara langt ar kort for att jag ska vara sa himla lang :@, ska va spoke eller natt i ren protest! :D HIttade inget som jag kande WOW, provade en fairytail klanning och en typ Toga klanning, men vill egentligen vara pirat tror jag. Akte till en till, ska nog aka dit pa torsdag igen och se vad jag kan hitta.

Kom hem, sporegnade, bytte till mina mysiga mjukisbyxor som jag kopte, och satte mig vid datorn. Pratade lite pa msn, Niklas bland andra. Tina gjorde mat, gulasch, var svinhungrig och det var valdigt gott. Brannde mig dock pa tungan, hatar de, forsvinner ju aldrig.
Fick sms av Johanna att det var film kl 19.10, sa jag gick upp och gjorde mig i ordning. Carson och Cole var inne i mitt rum oxa, kande bara att jag tycker om dem sa himla mycket, ar sa himla glad, lyssnade pa Carsons Ipod, ska latt kopa en och alla tillbehor man kan ha till, Evelina har en as bra grej sa man kan lyssna i bilen, genom cigarettuttaget.

Tog lite kort med henne och spelade flojt for dem :D sen akte Carson och Tina och kopte footies till Carson. Jag installerade min webcam och skickade sms. Blev tillslut bowling med Thomas, Johanna och Karen. Agde dem sa hart, jag och Thomas var de som kampade om forsta platsen men jag satte dit den med 40 poang, 442 pa 3 serier *stolt*

Carson skulle sta pa huvudet!

Carson och jag!!

Tjotade med Aaron och Tina nar jag kom hem, var as kul, kandes som nar jag pratade med pappa och mamma.
Tina kom upp och viasde sin outfit for flygvardinne jobbet, fick vara smakrad. Var riktigt kul!

Natti natti

Bilder fran Bowlingen!

Jag och Thomas
Thomas, Karen och Johanna
Jag bowlar, snygg stil man har!
RESULTAT! :D

Kommentarer
Postat av: julia

haha, jag har massor av pengar :D så snart är den miin. härlig dag <3 ringer senare.

2008-10-08 @ 19:16:45
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: kristin

heeej=)

låter riktigt roligt med halloween alltså! hoppas du hittar något najs att ha på dig:P hehe

kan tänka mig att en resa till NY inte e helt fel,enriktigt härlig stad det där:D

haha aa visst är det, just det att slippa fråga om man får sätta upp ett kort eller inte är bara det en lättnad! och sen att få möblera, fixa käk och bara va är riktigt toppen! Och jobb har jag fått det med, dock bara varje lördag men det är alltid något, sen kanske jag kan får mer på vardagarna också, när någon är sjuk och så:) dock kanske inte det roligaste jobb man kan tänka sig, städa på sjukhuset här i linköping, men helt ok iaf! ett jobb är ju alltid ett jobb!

hoppas du får en suverän halloween (och häng inte upp för mycket papper i träden hos dom snåla;) haha)

ha det toppen!!! kraam

2008-10-08 @ 21:48:53
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0