8/10-08 Alskar min cam och mitt nya headset

Idag har jag inte gjort mycket alls, riktigt skont.
Efter de vanliga morgonrutinerna sa satte jag mig till ratta med en tallrik yoghurt med massa frukt, den borjar bli dalig sa nu kan jag ata ^^
Kopplade in cam och headset, kannde mig som en sekreterare, "Via direkt, kan jag hjalpa till med nagot?"
Pratade med Niklas nagon timma om vardagliga saker. Snackade med Julia pa msn samtidigt och bestammde att ringas vid senare nar mamma kommit hem fran Fontin och lopning.
Var riktigt kul att prata med dem och min cam funkar hur bra som helst :D:D, Aaron kom hem och fick snacka med dem oxa, tror att mamma och pappa blev nagot nervosa, de hade lite svart att hora vad han sa, tyckte att det gick lite fort men Aaron tyckte det var jattekul. Ska prata nagon helg sa alla kan vara med, Julia flydde dock nar hon horde att Aaron kom in och kunde se henne pa camen! :D

Ringde Niklas igen for att saga godnatt och visade mig pa camen for Ellinor, hon borjade grata sa hon, sa himla sot, ska ringa henne nagon dag nar hon har tid, alla verkar ha mycket i skolan nu.
Gjorde Halloween muffins med Carson, shake and bake :D blev fina. Aaron gjorde spicy food, riktigt gott. Satte oss och kollade pa Baby Mama, riktigt kul och hysterisk film :D, borjade kolla pa Made of Honor oxa, jattesot, ska kolla klart i mon kanske om vi hinner.
Hjalpte Carson att plocka fram fina klader infor morgon dagen, fick reda pa att hon var kar i en kille, :D sa hon ville kla upp sig for honom, how cute is that? :D
Kollade tva avsnitt av Medium, helt sald, och at popcorn sa klart :D
I morgon maste jag hitta en Halloween dress :( orkar inte, ska kopa en pumpa oxa ^^

Natti natti

Kommentarer
Postat av: ellinor

:))) hihihi

det var så himla kul att se dig !

ett tips med ang photoshop, gå in på youtube och sök på photoshop , där har dom massvis med filmer där dom visar hur man gör :)

vart laddade du ner det photoprogrammet ??

:*

2008-10-10 @ 10:38:25
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0