9/10-08 Jobbat pa bloggen

My gash, detta var jobbigt. Tankte att jag skulle fixa min blogg lite grann, nar jag anda hade tid. Borjade kl 21.07 och nu ar klockan 23.15. Inte mkt som blev andrat men lite och jag maste saga att jag ar lite stol. Fick inte till min bild som jag ville ha som header men det far val losa sig, laddade ner paint.net, som en lillasyster till Photoshop, bara det att jag inte vet hur man anvander photoshop, tur att man har en lillasyster som ar kunnig.
Men jag ar ju ledig en massa i helgen sa bloggen skall nog fa sitt oxa!

NU ska jag lagga mig!
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: kristin

hehe kan tänka mig det! hon verkar vara riktigt cool:P aa missförstånd är lätt hänt, men kan tänka mig att det var jobbigt! snygg uppdatering av bloggen förresten, är totalt helkass på sånt så det är det enkla som gäller för mig:P haha

ha det riktigt toppen!! kraam

2008-10-10 @ 16:15:03
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0