9/10-08 Torsdag

Idag har jag inte gjort mycket heller! Men pa nagot satt far jag tiden att ga ratt fort anda, vilket ar valdigt skont, da saknar man inte hemmet sa himla mycket!
Somnade om efter att barnen gatt, sa himla skont, borjar bli en vana pa tisdagar och torsdagar! :D
Satt vid datorn lite efter workouten, at mest frukt till frukost, behover atas upp!

Pratade lite med Ake och forsokte prata med Niklas men han var upptagen med tv-spel, sa nu har man blivit utbytt =)
Akte ivag och inhandlade en Halloween kostym, tankte ju vara pirat men det fanns inga bra, blev bara trott, sa det blev en lite disco/hippi klanning, verkligen superkort :D sa jag ska fixa legging i morgon. Akte till min favvo affar Walmart och letade men kopte strumpor, armband och en god choklad, Hersheys, cookies 'n creme, smakade som twix vit = as god.



Akte hem och kollade pa ett avsnitt av Medium. Borjade skala potatis for att gora potatisgratang. Gjorde smoothies till barnen. Carson stack till Eden fastan hon inte fick sa hon hamnade i lite trubbel, sa hon blev lite ledsen. Men det blev battre efter hennes traning. Akte och lamnade filmerna, Cole kunde inte hitta bibliotekskortet sa det blev inga nya sa han stannade hemma och gjorde laxa. Hittade en jatte mysig park bakom biblioteket som jag latt ska utforska i mogon eller pa lordag, hur mysig som helst.
Tina gjorde typ pytt i panna till middag, valdigt gott. Kollade lite tv med Cole innan det var laggdags for dem. Kollade klart pa Maid of Honor, hade ett lyckligt slut, sa klart! :D

Klockan ar bara 21.07 men tankte att jag skulle ga och lagga mig nu anda, har inte sa mycket att sitta uppe for.
Ar ledig i morgon och hela helgen, men det kanns sa trakigt for det ar ingen annan som ar det :( vet inte vad jag skall gora och alla ska ut i mon och jag kan inte folja med, suger att vara 19 i det har landet for tillfallet.
Men men, kanske kan fa prata med nagon pa Skype i mon som kan muntra upp mig forhoppningsvis.

Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0