Helgen 4 och 5 oktober

Hade satt klockan pa 10 for att hinna duscha och ata frukost innan Evelina och Valeria skulle komma!
Pratade med Carro i telefon medan jag gjorde frukost. Satt vid datorn och skickade sms och ringde hela morgonen, for att ordna infor kvallen!
Aaron och barnen hade borjat pynta huset med Halloween grejer, sa nar jag kom upp hade vi fatt en jatte stor spindel pa framsidan, en meter i diameter.

Flickorna kom inte forran lite efter tva, trafiken var tydligen hemsk, alla skulle av nagon anledning ut och kora.
Tog bilen till Barrington High School och fick fatt i en parkering till slut, kollade pa nar Barrinngton spelade mot Paletine. Det var Homecoming sa det var as mycket folk. Vi satte oss pa Paletine sidan, for dar fanns det plats, aven om vi egentligen hejade pa Barrington. Orkade inte se hela matchen, hade lite annat att gora, sa vi lamnade nar det var en kvart kvar. Akte till Jewel Oscos och kopte kanelbullar, pa konserv typ, dricka och en pizza. Lade bullarna pa tva platar och korde in dem bada i ugnen. Borjade lukta riktigt brannt efter ett tag men vi tankte att det nog var nagot gammalt som var u ugnen bara. Sen upptackte vi att det faktiskt var den nedre platen som branndes vid. Brandlarmet gick igang och grejer, sa det fick bli att oppna alla dorrar och fonster. Luktade inte speciellt gott precis. Fick slanga den undre platen, var helt svarta undertill, men den andra blev bra. Gjorde popcorn for att ta med till "festen" vi skulle pa. Lamnade huset vid 6 och drog soderut mot Hanover park. Smsade Johanna nar vi var ungefar halvvags. Hon ringde tillbaka och sa att de fortfarande var i Barrington, att det skulle in pa Jewels och kopa alkohol. Sa vi fick vanta pa dem. Var ett riktigt creepy stalle, massa spanjorer overallt. Vi vantade i bilen i typ 10 min innan vi beslutade oss for att aka till narmaste Jewels och kopa lask.
Nar vi kom tillbaka hade de kommit. Thomas lagade mat och vi tjotade. Det var jag, Evelina, Valeria, Johanna, Thomas och en till tjej Sia. Hade ratt kul, dansade, tjotde massor och tog fula kort :D
Ringde och vackte Niklas klockan sju pa morgonen svensk tid, Evelina borjade skrika pa skanska till honom, vilket satt att vakna pa ^^ sen fick jag ta over.
Kande att det var dags att aka hem vid tva. Det var meningen att de skulle sova hos mig men nar jag gatt upp och tvattat av mig smink och sa, sa hade jag 6 missade samtal fran evelina och 3 sms, de hade lamnat och akt hem anda.

jag och evelina :D


 



 



 

klockren, jag var superdalig sa jag holl mig bakom istallet :P

en otroligt skon manniska, men de som sas hos Thomas, stannar! :D




Somnade och sov till halv tolv. Fattar inte, maste vara dagens inlandsproblem. Jag har markt att jag ligger pa exakt samma position som jag somnar pa i denna sangen, sen vaknar jag efter typ 2-3 timmar och har sjukt ont i ryggen for att jag ligger pa samma satt. Sa jag pallar inte att sova mer an typ 8-9 timmar pga av ryggen. Sangen ar jatteskon inte de men.
Gick upp, duschade och at frukost. Aarons bror Troy kom, de skulle tydligen vara footballsmatch Chicago Bears. Han sa att Aaron hade pratat om min tacopaj som jag slangde ihop i fredags nar vi kom hem fran Karen, han tyckte att den var himmelsk och Cole och Aaron hade brakat om den sista biten, sant ar alltid kul att hora! 
 At min yoghurt sen tog jag en hamburgare som Aaron gjort.
Satt vid datorn och bara sloade mellan ett och fyra. Sen kande jag att det var dags att gora natt. Var en riktigt slappar dag. Aaron och Troy satt och kollade football hela dagen och Cole och Carson lekte med kompisar. Carson visade sin outfit som nord, sa himla bra.

Carson i sin nord outfit

Smsade Karen och bestamde att vi skulle traffas, smsade Lilly oxa, men hon var upptagen och Johanna var astrott :D tror jag det, hon har haft en tuff helg, hur kul som helst var hon. =)
Gjorde chokladbollar, blev helt okej efter att de hade varit i frysen, var lite rinniga nastan nar jag gjorde dem, berodde nog pa smoret men Aaron sa att han skulle kopa smor som man bakar med, sa ska det nog bli battre!
Gjorde mig lite middag, lax i ugn och ris, helt okej, sallad och creme fraiche. Borjade kolla pa Knocked up, himla kul film faktiskt! Sen cyklade jag till Karen och kollade pa The house by the lake med Sandra Bullock, utspelar sig i Chicago :P hur bra som helst, har sett den innan men kom inte ihag den riktigt, sa himla romantisk, man ville bara ata upp honom.
Tjotade lite med Karen om hennes utgangar i fredags och lordags, sa himla trakigt att hon ska aka =(, ska kopa henne natt som hon kan ha som minne, far komma pa nagot bra. Tror att jag ska kla ut mig till pirat pa sondag nar hon ska ha avskedsmiddag i alla fall, kollade i en tidning men allt ar sa himla sexfixerat, kort kort och upptryckt, inget for Jennie, far la ga pa herravdelningen, ar ju van vid det, nar det galler skor. Fast det ar en sak som jag gillar skarpt med USA, de har anda upp till storlek 43 har, sa himla bra :D
Nu ska jag sova, ska jobba med barnen i mon, sen ska jag gora ett nytt forsok med att lamna tillbaka mina byxor fran Old Navy. Ska nog gora svenska pannkakor i mon till Cole! :D

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0