Riktig jobbar dag 11/9-08

Gick upp med barnen klockan kvart i sju, tidigt, gjorde kottbullemackor till lunch, visade sig dock att Cole inte var sa himla fortjust i mackan sa han at bara ett bett :S men den andra delen at jag upp senare, mumsigt.
Gick min promenad bland sims husen.
Nar jag kom hem malade jag naglarna, Tina har ett litet hemma foretag dar hon packar skonhetsprodukter sa hon hade en hel korg FULL, hade svart for att valja en, far byta ofta :D

Gjorde iordning en tallrik med mackaroner och kottbullar som blev over efter igar, stallde den i kylen for klockan var inte riktigt lunchdags, sa jag fick laskas i en timma. Vid halv elva kom Aaron ner, lite bakis, var ute i gar med brorsan :D
Sa att det fanns kottbullar i kylen och gav han tallriken, thanks sager han, skit oxa, tankte jag. Sa han at mina kottbullar och jag fick ta kyckling och ris fran en annan middag :( men men, vad gor man inte for att halla sig val med bossen :D

Efter en timma eller natt fragade Aaron om jag ville gora natt, vi kan aka och kopa mat sa jag :D for kylskapet borjade verkligen bli eko tomt.
Vi svangde ner till Jewels och kopte massa god mat, sa nu har jag att ata resten av veckan :D

Pratade lite med Niklas pa skype, skulle dra ner pa det for jag maste skaffa mig ett liv har, men det nya livet kan borja nasta vecka ^^ da skall ja verkligen ta tag i det, ar inte sa himla kul anda att bara sitta framfor datorn, har jag kommit pa. Blir inte heller sa himla spannande for er att lasa min blogg och man vill ju inte tappa lasare ^^

Barnen kom hem, gjorde lite vad de ville. Sen korde jag Carson till fotbollstraning, kande mig som en riktig mamma :D
Akte hem och gjorde middag till mig, ville inte ha fardiggjord paj, sa jag gjorde spaghetti och skinksas med rod paprika, :D mycket stolt, blev gott faktiskt.

Akte och kopte mig lite vanilj extrakt, de har inte vaniljsocker utan flytande, jatte laskigt, men jag antar att det bara ar att get used to it. Hamtade Carson pa traningen och gjorde kladdkaka skulle det bli men hittade ingen bra form sa det blev mer platt muffinskaka med gradde, funkade ganska bra anda, inte som jag tankt mig men Carson gillade det i alla fall.

Nu har jag lagt dem for natten, vet inte om jag kanske ska kolla pa en film, hittade en som jag nog ska kika lite pa, inte hela dock, kanns som att den ar valdigt lang.

I morgon ar det lopning och karneval efter skolan, ska bli kul.

Kramar ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0