Come on over!! 15/9-08

Idag har jag inte gjort mycket att skriva. Sov till nio, tog ut hunden, himla pinsamt nar han bajsar pa folk grasmattor :D kanns som alla tanter bara hanger i fonstrerna for att skalla ut en, har dock inte fatt nagon anmarkning, far la ta en pase i mon och plocka upp allt :D
Tog min runda, ar ju mandag. Tvattade lite av den sista tvatten. At frukost och satt vid datorn. Hade fatt varldens langsta mail pa facebook av Pernilla, gillar de : )
Bestamde Skype time med Niklas som skulle ivag och trana. Tog Tinas ny servade cykel till Jewels, hangde dar i typ 45-50 minuter :D blir sa nar man inte rikitigt vet hur saker och ting ser ut eller star, lite udda har i staterna liksom, men jag gillar att forsoka hitta nagot som ser liknande ut som hemme. Handlade for 31 $ :S, blev lax, lite frukt och russin :D

Pratade med Niklas som bestamt i en och en halv timma eller nagot. Vad vi pratade om ar dock inte officiellt ^^

Tog en lang promenad med hunden Snickers, till andra sidan gatan, kanns som han inte varit dar forut stackarn, var radd for allting, hoppade typ till for minsta lilla och luktade pa ALLT, forsoker lara honom lite, typ ga fint brevid mig men han gick mest in i mig istallet, himla hund, fast han ar ratt sot anda.

Gjorde mig lite middag, pasta med lax, blev helt okej, blev sa inspirerad efter den hur goda maten som helst, vilken mening, pa TGI Friday. Kollade pa "Meet the Fockers" himla kul film faktiskt, tror snart jag sett alla filmer familjen Meeke har, far snart ga over till tv-spelen.

Har lyssnat massa pa Jessica Simpsons nya album Do you know hur bra som helst, tanker bara pa en person nar jag hor latarna ♥

Nu skall jag snart sova lite, far se vad jag hittar pa i morgon ska lasa mitt brev som jag fick av farmor i alla fall, sa himla sot ar hon ♥

Godnatten alla underbara ♥

Kommentarer
Postat av: ellinor

psykologi A ja , katarina bengtsson :) Hon är braaaa :) hihihihihi

2008-09-16 @ 20:34:59
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0