Fall in USA 16/9-08

Vaknade sent idag, fattar inte vad det ar for fel pa mig, kan sova hur lange som helst om inget vacker mig :S
somnade vid tolv i gar och vaknar kl tio i dag. Fast man far val passa pa :D

Gick en promenad med hunden, stackarn var hur kissenodig som helst :D maste vara jobbigt att vara hund anda, behova halla sig for att ha att spruta overallt :D
Gick en lite langre promenad, tror verkligen inte denna stackars hund varit ute pa mer an var gatan :(

Gick ner i kallaren, har namligen spanat in att de har lite vikter dar nere :D tranade lite med dem sa nu har jag grymt ont i armarna ^^
Fixade mig en stor skal med massa frukt, kiwi, banan och apple, kanel och kellogs special K strawberry och yoghurt. Snackade med stor syrran i Umea pa skype, hur mysigt som helst, var langesen jag pratade med henne, hade mycket att prata om, hoppas det blir fler samtal snart ♥

Idag ska jag fixa lite med fodelsedags kort :D och ta den lilla rundan till postkontoret.
Till middag blir det sallad idag, har massa goda saker att stoppa i, ska bli supergott :D

Kramar sa lange ♥

Kommentarer
Postat av: Henke

Frågan vi alla ställer oss: Hur är kebaben i USA?

2008-09-19 @ 18:09:02
URL: http://hengo.blogg.se/
Postat av: jennie

har faktiskt inte smakat an, men jag har hort av en kompis att gyrosen inte ar god har i alla fall.

Lovar att beratta nar jag smakat.

2008-09-19 @ 19:09:05
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0