17/9-08 Crasy day

Vaknade kl 10 av mobilen, hade jag inte satt den hade jag latt kunnat sova mycket langre.
Tog ut de lilla odjuret, gillar verkligen inte honom eller inte sjalva hunden men att han ar sa ouppfostrad :D
Har tankt pa det, kanns som att sma hundar oftast ar samre uppfostrade an stora hundar, kanske kan beror pa att man lattare kan ha kontroll anda pa sma hundar. Om en stor hund bestammer sig for att attackera en annan hund har man ju ganska lite att saga till om hunden inte ar uppfostrad.

Efter filmen igar sa kanndes de som om att alla var ute efter mig, sa skumma manniskor i skapbilar overallt :D
Var nara pa att bli mos oxa av en stor lastbil. Har ett ganska stort kors lite nedanfor dar vi bor som jag far korsa nar jag ar ute och springer. Stod och vantade pa att fa ga over, nar det tillslut var gron gubbe eller vit gubbe och jag ar halvags ut i gatan, hor jag bara en stor lastbil komma tutande i full fart, gissa om jag han tanka pa en och tva ganger pa att de kunde vart min dod. Lastbilen korde mot ganska mycket rott ska jag saga.
Lite smatt skarrad fortsatte jag min lopning i alla fall, lite smatt seg i benen, vet inte varfor :S

Hade ingen yoghurt kvar sa jag fick aka till Jewels och handla det innan frukost, passade pa att kopa ett kort till faster Marie, en nagelklippare och kastrullpopcorn :D

Gjorde mig en stor tallrik med frukost och kolladeklart pa Mr Incredible och borjade kolla pa Cars, de har bara barnfilmer eller jag har sett alla som verkar bra av vuxen filmerna i alla fall ^^.
Datorn funkade inte sa jag fick roa mig med annat :P

Bestamde mig efter en stund av filmen att gora lite nytta och drog i gang den stora typsiska himla otypliga dammsugaren och dammsog hela huset *stolt* fast jag orkade inte ta kallartrappan och kallaren, far bli nasta projekt :P
Skrev ett brev till farmor och kortet till Marie och nagra fler kort fran Chicago. Satte mig pa cyklen och akte till posten for att kopa frimarken, fattar inte att det alltid ska va san ko dar :P Fick posta breven sjalv, hoppas att jag tog ratt brevlada :P

Hade inte sa mycket for mig att gora hemma sa jag fortsatte en runda med cykeln. Kopte tre filmer pa Hollywood Video; 21, Juno och 27 dresses. Var nog dar i en halvtimma tror jag for nar jag stdo dar o ch valde filmer kommer agaren fram till mig och fragar vad mitt efternamn var. Visade namligen honom mitt VISA kort, hade inte tillrackligt med kontanter sa jag fragade om det var okej att betala med kort.
Han tyckte  i alla fall att han kande ingen mig, vilket var omojligt, hade aldrig traffat honom :P men kul var det i alla fall, han var supertrevlig :D sant gillar jag. Det har jag markt i USA, manga, inte alla, men manga som star i kassan ar valdigt trevliga, det gillar vi :D

Gjorde pasta till laxen som jag at i forrgar, gjorde en stor sallad oxa och borjade kolla pa 21, hur bra som helst. Ar verklighetsbaserad och handlar om en kille som e grym pa matte och som gar med i en klubb som raknar i black jack, klart sevard :D

Karen ringde och fragade om jag ville aka med och bowla med henne och tva andra brasilanskor, det ville jag mer an garna. Gjorde mig i ordning och blev hamtad kl 20. Akte forst till ett stalle, men dar var det proppfullt, visade sig att de berodde pa att det bara kostade 1 $ att spela, helt galet ju :D skulle inte fatt en bana att spela pa forran 10.30 sa vi fick adressen till ett annat stalle, inte sa langt darifran. Dar var det inte riktigt fullt sa vi spelade forst en serie, vann med typ 20 poang, fick 127 poang, de andra fick nagot mindre :P, spelade en serie till och fick 127 igen :D var riktigt kul.
Sen skulle vi aka och spela biljard, men det var en bar, ar ju for liten for det :(
bestamde oss anda for att testa. Var dock inte sa bra pa att spela teater sa det sket sig :(
Akte hem och kollade klart pa filmen istallet och at popcorn :D i massor :D

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0