19/9-08 Trevlig kvall!!

Efter en ganska jobbig och trakig dag sa blev kvallen saaa mycket battre.

At middag inne i det lila rummet, jag och Carson kollade pa Polar Express, ratt mysig film.

Fragade henne om hon kunde visa mig biblioteket, ALLA snackar om att de varit i biblioteket hela tdien sa jag tankte att jag maste ta reda pa vart de ligger.
Tog vara snygga cyklar och bikade ner mellan alla bilar och overgangsstallen, Carson kunde en "shortcut", over jarnvagen, var lite smaskraj hela vagen, 9-aringar ar ju inte helt palitliga om man ska utrycka sig milt :D

Helskinnade kom vi i alla fall fram till biblioteket. Lanade 5 filmer, jag lanade, Pearl Harbour  och Superbad, Carson hyrde tre "barnfilmer" .
Slappade i soffan nar vi kom hem, Carson ville se Superbad, jag sa inte nej, men nar vi kollat typ en minut pa den och de redan hunnit saga sex och porr typ 3 ganger, kande jag att det nog inte var en film for en 9-aring trots allt. Carson gick och fragade Tina och mycket riktigt, ingen barnfilm direkt :P
Sa vi tittade pa en av henne filmer istallet. Handlade om en kille som var i det militara och som misslyckades med att beskydda en kille sa han fick ta hand om hans barn nar frugan skulle aka ivag. Ratt sa underhallande.

Lade mig tidigt, skulle upp 6.20, like old days nar jag gick i skolan for typ 4 manader sedan :S

Natti natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0