21/9-08 Soccer day #2

Hade lite mer sovmorgon idag, sadar 40 minuter i alla fall, var grymt trott men det var bara att pallra sig upp.
Gick ner till Carson och kollade lite film med henne. Hon kollade pa Home Alone igen :P, jag gick mellan datorn och tv.n sa jag sag lite av den :P
Gick ut med Snickers oxa, himla hund. I alla fall nar jag gick dar, svanger en bil upp jamte mig, tankte forst att det var nagon som ville fraga om vagen eller natt, men det var Johanna, den franska tjejen som jag kollade pa bio med. De hade varit i kyrkan. Hennes pappa visste allt om Sverige tydligen varit i hela Europa :P Fick hennes nummer och bestammde nastan att vi skulle gora natt pa kvallen.
Tina gjorde pannkakor till frukost, var faktiskt valdigt goda, var langesen.

Sen var det dags for en timme i bil, Carson hade en match till i Naperville. Hittade dit utan nagra problem :P
Tog dock lite langre tid denna gangen, stod vid samma rodljus i 7 minuter :S. Matchen gick dock inte sa himla bra, sjukt varmt var det oxa, typ 30 grader :P, lite smatt svettigt JA! De forlorade med typ 5-1, vilken resulterade i att de akte ur cupen och vi akte hem :P

Fick traffa Tinas syster Jenny, var trevligt, de var inte alls lika, trodde de skulle vara de men inte :P
Jag och Carson gjorde jordgubb/banan smoothies, riktigt god faktiskt :D och kollade klart pa Mean Girls, helt slut bada tva, Carson somade till och med i bilen pa vagen hem.

Slutade klockan 4, ringde Johanna fran Frankrike som jag kollade pa bio med. Hon hamtade mig, fick lana bil av foraldrarna, var tydligen inga problem alls, pappan var bara glad att hon blev kompis med en svensk tjej ^^.Akte vi till Woodfield, ett gigantiskt kopcentrum 20 minuter harifran. Helt sjukt stort, blev helt snurrig av alla affarer. Kopte i alla fall en ny vaska :P sa nu ar Sophia nojd :P och manga med henne tror jag. Jag ar oxa ratt nojd :D

Min handvaska :D

De stangde dock tyvarr klockan 6 sa vi gick och at pa TGI Friday, ALSKAR den restaurangen. At en hamburgare, mycket god. Johanna var inte sa hungrig sa hon at potatismos :D Hade riktigt trevlig, pratade om allt :P
Hon var lite angslig for hon hade kort pa en kant med bilen och skrapat den :D
Fick sms nar jag kom hem att hon sagt till om bilen och att de var helt okej :D

Gick och lade mig tidigt, klockan nio, sjukt trott efter helgens harda jobb :P
skont med en slapp vecka

Godnatten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0