22/9-08 First day of fall!

Idag ar det forsta dagen pa hosten :D vet inte vad som menas med det men sa ar det i alla fall.
Morgonen gick stralande. Har san tur med dessa barnen, INGA problem alls, sa himla skont.
Gick ut och sprang som vanlig pa mandagar, tog en liten extra runda, for att bli trott ^^

Fixa en stor tallrik med frukost. Pratade med alla goa manniskor fran Sverige pa msn och Niklas pa Skype, hade mycket att beratta efter en fullspackad helg i Tandadalen :D

Satt vid datorn nastan hela dagen, i alla fall till fyra :D da kom barnen hem och Aaron kom med pizza och sa.
Satte mig i det lila rummet och borjade kolla pa Pearl Harbour, den ar inte alls dalig Niklas, du far se den igen.
Nar jag precis hade tagit en andra gang av pizza som kom Carson hem sa jag gick och sa hej till henne och sa, sen ville hon ga tillbaka till sin kompis sa jag lat henne gora de, nar jag kom tillbaka till rummet sa var pizza bitarna borta :S
Da kom Snickers (hunden) skuttande, hur glad som helst, j*v*a hund sager jag bara. Sa det var bara att ta nya bitar :@

Akte till Johanna vid 6 och kollade pa Juno med henne en stund tills vi akte och hamtade Karen, akte till Cold Stone och kakade glass, man fick valja sin egen blandning, jag tog choklad med twix kross :D. Sa fick man valja mellan storlekarna love it, like it och must have it :D
Satte oss utanfor och snackade om olika satt att fira jul pa. De tyckte nog inte jag var lite konstigt nar jag berattade att vi ater en speciell grot pa morgonen som vi senare blandar med gradde pa kvallen :D och att vi kollar pa kalle anka kl 3, VARJE jul :D men det var kul.
I Brasilien har man tydligen bara en enda stor fest natten mellan 24 och 25 :P som alla hogtider dar, festande aret runt :D
Sen blev myggen sa jobbiga sa vi akte hem. Jag korde men Johanna var vagvisare, forsokte memorera vagarna, vill aka dit pa onsdag nar jag ar ledig, far se hur det gar :D

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0