24/9-08 Bara 3 manader kvar till jul, och en dag for mig! :D

Skulle vart ledig idag men fick hoppa in anda, himla jobbigt faktiskt, hela en och en halv timma ^^
Vackte Cole lite tidigare, fattar inte varfor for han var klar pa 10 min och satt och spelade SIMS istallet :S
Han hade angrat sig over natten oxa, ville inte langre gora sin egen lunch, roliga barn kan vara i bland :D

Stack ut och sprang och blev overfallen av en ekorre, de finns ju overallt i det har landet, som faglar. Denna ekorren trodde verkligen han var en fagel. Kom joggande dar i lugn och ro pa trottoaren. Har ett staket till vanster om mig och trad till hoger. Helt utan forvarning flyger ekorren fran staketet och in i tradet, gissa om jag blev radd. Tror till och med att han missade tradet :D

Nar jag sprang forbi huset for att jogga ner sag jag att Tina var hemma, sag dock att hon lamnade huset sedan. Gick upp och duschade. Nar jag skulle ga ner tittade jag mot dorren for att se om det kom nagon. Blev helt vettskramd nar Tina star i koket, har nog aldrig blivit sa radd over att se nagon sadar. Hade jag varit gammal tant hade jag latt svimmat :P Laskig kansla det dar. Cyklade ner till Jewel Osco och kopte frukt, MASTE ha frukt i min yoghurt sa.

Satt lite vid datorn innan jag beslot mig for att forsoka hitta till ett kopcentrum. Gav mig ivag med min lilla KIA. Men hur jag an gjorde sa kom jag bara tillbaka till Barrington, fran alla olika hall, finns typ 4 vagar in. Efter fjarde gangen gav jag upp. Akte hem, gjorde tva knackemackor och skrev ut en vagbeskrivning.
Gjorde ett nytt forsok och hittade pa forsta forsoket :D Kopte body lotion och en t-shirt. Akte till Walmart och kopte ett par svarta tygskor for 5$ :D, horlurar till Skype och Sex And The City filmen :D:D:D

Regnade som sjutton nar jag skulle aka hem, askade oxa och grejer, riktigt mysigt. Gillar aska, blev ju inte sa myckte av den i sommar :(

Nu vantar jag pa middag, foreslog spaghetti carbonara, men nar Aaron horde att man skulle ha ratt agg i var han inte lika sugen pa det langre. :P Blir en frash sallad istallet. :D

Kommentarer
Postat av: kri

Ootch låter som en riktigt jobbig dag det där!;) härligt att hitta köpcentrum! alltid lika roligt hehe:P aa råa ägg kanallt vara lite läskiga ibland:P haha

ha det bäst!! kram

2008-09-25 @ 11:11:10
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha ang din joggingtur. Ser verkligen framför mig massa likadana hus på rad och du med en galen ekorre.. Typ som i amerikanska serier ;) Haha..

2008-09-25 @ 14:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0