25/9-08 ANTLIGEN!!

YES, veckan ar raddad. Efter manga forsok sa hittade jag antligen ratt. Nar jag val fann den sa forstog jag varfor det tagit sadan tid. Har vantat pa den i typ tva manader....Walk to Remember. Var pa biblioteket med Cole for att hyra nagra nya filmer, hade ju kollat pa de andra. Har kollat efter denna lilla filmen overallt, pa internet, Videomix, eller Hemmakvall :P men kom pa idag att jag kollat pa fel bokstav, trodde den hette A Walk to Remember, men icke. Sa nu antligen har jag den och ska latt kolla pa den i mon eller kanske ikvall efter jag kollat klart pa Sex And The City.
Hyrde nagra fler filmer, tankte borja kolla pa Medium, gillar de lite grann, tankte pa Ellinor, hon vann den eller natt och var helt sald sa, kanske kan bli de jag med ^^. Hittade RENT oxa, har sett den nagra ganger som teater men aldrig filmen , gillar musiken sa det kan bli kul. Sen Disturbia, mycket bra "skrack" film, ar mest skrack i slutet, rolig i borjan :D

Disturbia, Medium, Walk to Remember och RENT!!

Har malat mina naglar oxa, blev ratt fint. Saknar mina naglar som jag hade pa balen och studenten, skall nog ta och kopa lite Fransk manikyr, om det finns, finns val antagligen bara Amerikans manikyr :D Niklas sa att jag skulle ta kort sa jag gjorde de ^^

Nymalade naglar, blev sahar!

Snart blir det Kina mat :D ska bli gott, hoppas att det ar lika gott som hemma. Evelina sa att Amerikaner inte kunde gora Kina mat namligen :S men men, give it a try.
Jag luktar sjukt gott by the way, tack vare min super goda body lotion som jag kopte igar, mm :D

Hej hopp sa lange

Kommentarer
Postat av: kristin

Får lov att säga att du har MKT bra filmsmak! walk to remember är verkligen en kanonfilm! och disturbia är också den riktigt najs!! haha härligt tjejen!! hoppas du njöt ordentligt utav filmerna:P ha det toppen! kram

2008-09-26 @ 12:30:08
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: jennie

tack kristin!

har inte sett dem an, eller inte denna gangen i alla fall, ska se den snart.

kram

2008-09-26 @ 19:31:42
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0