26/9-08 What a day!

Om jag visste vad jag skulle vakna upp till idag, kunde jag vart forbered :D
Nejda, sa farligt har det inte varit, mycket konstigt som jag fatt hantera pa basta satt dock.
Morgonen gick jattebra. Borjade dagen med att fa ett underbart gulligt sms av pojken ♥
Trodde att Cole skulle vara uppe nar jag gick upp, han skulle namligen ga tidigare pga att han skulle gora natt lopp, typ springa tre varv runt kvarteret.  Men han lag fortfarande och sov nar jag gick upp sa jag fick vacka honom, vacker Carson som kommer ner efter en halvtimma fortfarande ikladd pyjamas? :S fragar henne varfor hon fortfarande har pyjamas pa sig. Da sager hon att det ar pyjamas dag idag :S okej tanker jag och skickar ett sms till Aaron, bara for att kolla sa att hon inte ljuger. Men sa var det tydligen :D

Sprang lite langre runda idag, riktigt skont vader idag :D
Tog ut hunden pa en promenad, var ratt varmt sa sista 200 metrarna av var 600 meters promenad kanske var det mer "dra hund" promenad :D stackarn ar inte van vid langre promenader an 200 meter ^^

Pratade med Niklas pa Skype, var lite upprord sa han fick trosta mig. Namner inget mer om det, overstokat nu.

Satte mig och kollade pa den underbara filmen Walk to remember kl 15, tog lite av Kina maten fran igar, mums :D
Assa, denna filmen ar nog nagot av det sotaste jag sett. Vet att jag och Ellinor sag den nar vi var i Smogen, fast da hoppade vi in nar halva filmen gatt, fattade inte riktigt da. Men blir man inte kar i den kille sa ar det nagot fel pa en :P hru sot som helst, smalter ju, no offence Niklas :D

Barnen kom hem, Cole gick till sin kompis Zac och jag och Carson kollade pa filmen. 16.45 bar det av till the soccer field, hon skulle ta kort. Blev lite sena sa det var sprangmarsch. Efter korttagnigen akte vi och skulle kopa present till Hailey som skulle ha kalas kl 19, brattom brattom. Vi kommer fram till affaren 17.32 typ och de stanger 17.30, suck. Sa det fick bli Jewel Osco, hittade ett gosedjur och tatueringar :D Glomde kopa en san dar pase som man lagger presenten i som man har har, sa jag fick anvanda min fantasi och gjorde ett as fint packer ^^ av en skorlada, rasa/gront papper och snore, fick berom av Carson :P

Hade helt plotsligt jatte mycket tid pa oss att ta oss till Palatine och rullskridskoakningen. Men tankte att det var lika bra att vara tidiga om vi inte skulle hitta med en gang. Kom fram 18.40, kalaset borjade 19.00. Carson kunde inte vanta pa att fa ga ut pa rinken. Jag tankte bara pa That's 70's show nar jag kom in dar :D va en skon gubbe pa typ 60 bast med magvaska ovanpa den lite tjocka magen och illgron troja som diggade runt dar :D skrattade lite for mig sjalv :P

Idag har forresten tre stycken fragat om jag ar Carson mamma :S vet inte om det ar bra eller daligt, men men, ar val bara att vanja sig antar jag. :P

Nu sitter jag och ater Kina mat igen, far ju sa mycket sa det racker flera dagar :D Aaron har inte kommit hem och Cole ar fortfarande hos Zac sa det ar jag och hunden som alltid, borjar bli lite battre kompis med honom nu :D

Ska nog ta lite mer mat och kolla klart pa filmen :D
Fick ett roligt sms oxa, hoppas att avsandaren svarar i morgon :D

Godnatt alla goingar i landet langt borta ♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena tjejen! ser ut som att du har en del att göra där borta! är lite avis, själv sitter man och gör ingenting, vilket iofs e rätt gött det med. kollade precis på idol, vilket jag typ missat hela auditionen, men det e lika bra som vanligt:P haha hoppas din sleepover var härlig! och att du har det toppen där borta!! ha det suveränt!! kram

2008-09-29 @ 21:10:39
Postat av: jennie

hej anonym!

joda jag har da att gora, eller jag forsoker hitta pa saker att gora sa att tiden gar fortare :D sen kanske jag far det att lata som jag gor massa mer men :P

2008-09-30 @ 04:12:37
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: Mollan

Jennie klart att du inte tycker det är mkt kan jag tänka mig., jag vet ju hur du höll på när vi gick i skolan;P Haha saknar dig som skam! men det är la bara en sådär 12 månader kvart nu=)

2008-10-01 @ 18:38:10
Postat av: jennie

till malin!

Nej kan handa, men jag gillar att ha manga bollar i luften :D sa

saknar dig med, massor er allihopa, (vilken mening) ^^ men som du sager, en manad har gatt, bara 12 kvar :P

2008-10-01 @ 20:04:36
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0