29/9-08 Back to basic!

Tog taget 9.35 fran Evelina, hon korde mig dit. Regnade som tusan, tur nog hade jag ett paraply med mig, men med alla pasar och vaskor och tygskor, blev jag ganska blot anda :P
Pratade med Aaron, han  var duktig och skurade deras bubbelbadkar, maste provbadas i nagon gang :D

Kollade mail och facebook lite snabbt, hade fatt fran mammsen :D:D langtar sa efter att fa prata med henne, ska nog gora de pa onsdag.
Stack ut och sprang i sporegnet, som jag skrev till mamma, vill man ha 1000 kronro galler de att vara konsekvent. Gick hur bra som helst, hade as mycket energi, skulle kunna springa i flera timmar kandes de som men jag fick tillslut satta stopp och det var nog tur for nar jag val stannade kande jag att det varkte i knana och dem vill jag inte fa ont i.
Skulle vagt mig innan jag tog av mig kladerna, tror att jag skulle vagt 10 kg mer eller natt, helt galet var blot jag var :D

Borjade jobba kl 14, stadade barnens rum, plockade ordning lite och sa. Snackade med Aaron lite om saker jag och Tina snackat om pa mail. Kandes jattebra att prata med honom om det for jag har varit lite ledsen over vissa saker. Han ar verkligen hur snall och go som helst, kandes i alla fall mycket battre efterat. Ska ha mote i mon tror jag vi tre, vet inte vad vi ska saga men det loser sig nog.

Han gick till jobbet och jag invantade barnen, kollade lite mat och pratade lite med Niklas pa msn, kollade om min lon kommit in som inte kom i fredags, nopp, ingen lon :(

Barnen kom hem. Cole gick till Zac. Jag och Carson gjorde lite laxa och flummade lite. Cole kom hem igen, jag borjade med maten. Kyckling och pommes frites eller french fries. Fick forsoka fa Carson att gora allt annat an stora Cole, lyckades val sadar :D
Maten blev i alla fall lyckad och god. Kollade lite pa Big Mama, igen :D
Ovade spellingwords med Cole. Han tog ett bad. Lovade att han skulle lasa for mig i mon nar jag stekte pannkakor och sa ska vi ova mer pa orden.
Laste i min sang och lekte lite med LEGO. Sen var det bedtime. Carson ville kolla lite pa tv sa jag lat henne gora de. Efter 10 min efter jag sagt till henne att stanga av kom hon ner och kunde inte sova. Hon ville lasa for mig, laste en bok om en liten dam som inte av radd for natt :D

Sen kom mat leverans :D himla massa mat var det, gott :D var pa tiden for det var anna eko i kylskapet.
Nu ska jag snart ga och lagga mig, ska nog borja kolla lite pa Disturbia kanske :D eller om jag ska va duktig och lasa korkortsteori, nej, sparar de till i mon.

Godnatten!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0