Chicago Bears 7/9-08

Sov lange, Tina var och jobbade och barnen och Aaron var pa Carson soccer game. Sa det var tyst och skont i huset, hr skont som helst.
Fixade lite frukost, gjorde inga ovningar i dag for det ar sondag = vilodag :D

Sprang runt i hela huset for att fixa ett par oronsnackor sa jag kunde prata med Niklas, hittade tillslut ett par dar ena luren funkade..sen var jag fast vid skype i 3 timmar..:D
fattar inte vad vi snackar om men mysigt ar det i allafall :D

Sen skulle han ata applepaj :( och jag hitta pa nagot med min dag :D
Tog cyklen till postkontoret for att kopa frimarken, var jattefint vader sa det var skont, men dumt nog var det sa klart stangt pa sondagar, battre lycka nasta gang tankte jag.
Det jobbiga var bara att kejdan hoppade av TVA ganger under denna lilla turen sa Jennie meckare fick oljiga fingrar..inte sa poppis men det gick bort med min supertval :D

Satte mig och skulle kolla pa Harry Potter den forsta, himla bra satt att lara sig engelska pa tankte jag. Blev sjukt chokladsugen dock sa jag borjade ga los pa allt som fanns i choklad vag, kakor, glass, m&m. Efter halva filmen sa borjade den hacka sa jag stangde av och satte mig vid datorn igen en stund innan det var dags att aka till uncle Troy, Aarons bror som bor lite soder om Barrington for det var sondag och amerikansk fotboll.:D

Han bodde verkligen jattefint, var som en blandning mellan hus och lagenhet, oppet och fint, gillade den mycket. At jatte god chilli och chillikorv, tog ketshup pa min aven om man inte far de har.:D
men jag sa att ja fortfarande var svensk sa.:D Sen fick jag varldens bit av visserligen god banan cream pie men himla masstig...:D blev gravid efter den ^^

Kollade matchen, efter 3.5 timma var den klar och Chicago Bears vann, stort, brukar tydligen inte gora de.
Hade verkligen a good time,  borjar trivas riktigt bra.
Pratade om jul och sa i bilen pa vagen hem och jag forsokte forklara vad Vasaloppet var :D vet inte om jag lyckades men jag skrattade at det i allafall.:D
the logo

Sen var de raka vagen till sangen, var ratt trott..:D
kram

Kommentarer
Postat av: Mollan

Gravid av den? haha känner igen den känslan du:D

2008-09-09 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0