Boating idag 6/9-08

Dromde om mormor min idag ♥
Saknar henne, har ett kort pa henne ovanfor min sang som en vaktande angel ♥

miss her :(  ♥♥♥♥


Idag skall vi ut och aka bat, trodde jag var sen nar jag sprang ner for att ata frukost kl 8.30
men de visade sig att Carson sov och Cole hade heller inte atit :S gick in i min nanny roll och fixade frukost, flingor, :D
men de va pa eget initiativ i alla fall :P

Kommer mer om batturen senare,
see you ♥

Miss you all, ingen namnd ingen glomd ♥♥♥♥


By the way, fick lon i gar, himla jobbigt vecka maste jag sag, jobbade typ en dag sammanlagt och fick betalt for en hel vecka, sa nu e jag rik mamma.:D:D:D chicago here I come..:D

Kommentarer
Postat av: julia

undrade niklas när det var? ^^ det är för marcus och madeliene. men vet du vart snörena är ?



puss :*

2008-09-06 @ 17:06:16
URL: http://juliath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0