Boating today 6/9-08

Eden, Carson och jagCarson i ringen

Detta kan man verkligen kalla boating, hemma nar vi ar "ute" med baten sa anvander vi den mest som forflyttningsfomal for att komma till en bra o.
Idag satt vi praktiskt taget i baten hela dagen fran typ 12-17 eller natt, kanner att de gungar ganska bra nu :P billig fylla om man sager sa :D

Carson tog med sig en kompis, Eden och de akte i en ring bakom baten mestadels av turen, sag ganska kul ut men jag hade ingen lust att bada, va inte saa himla varmt, borjar nog bli gammal med :S hjalp.

Aaron hade med sig melon, hur god som helst och han grillade pa baten, hade en grill som hangde utanfor baten, himla smidigt, var jatte gott.
At chips och oreos oxa, mums..:D

Hande inte sa mycket, var mest mysigt och gungit..:D

Sen at vi pa en restaturang med utsikt over sjon, Lake Geneva inte Michigan, sorry, trodde de bara fanns en, fel av mig, de finns tydligen valdigt manga..:D
Anyway, restaurangen var typ svensk eller dansk eller natt for de hade en sallad som hette Copenhagen och kottbullar, pytt i panna och natt mer som jag aldrig hort talas om, tog dock bara en sallad, vagade inte mig pa kottbullarna, skulle troligtvis bara bli besviken.:D far gora egna nagon dag, men makaroner..:D

Det var val typ det som hant idag, inte sa innehallsrikt, kan val inte bli annat nar man sitter i en bat ^^
I mon ska Carson ha match men jag stannar nog hemma, orkar inte ga upp halv sju :D, glassar pa hemma plan by my own istallet.:D

Night Night ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: julia

nädå:) pappa är ju här.

hon kommer om ungefär två veckor.. sådet är rätt långt kvar..

2008-09-07 @ 20:27:04
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: Mollan

Gott=)

2008-09-09 @ 14:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0