Boooored :( 5/9-08

Sitter och har as trakigt, lyssnar pa gammal musik och kollar pa gamla bilder pa facebook for att fogylla lite.
Hittade nagra goa bilder som forde tankarna tillbaka pa alla roliga saker jag gjort med er alla underbara vanner som jag har. Ar sa himla glad for er ska ni veta. Ni gor livet till en fest, som just nu har ett litet avbrott tyvarr.
Ne, inte grava ner sig. Bytte lite profilbilder, de va kul!
Ska ata gott idag, tacos och sen god saker.:D
har redan borjat rota i ladorna, har massa goa saker, sa man smakar lite pa varje och Snickers (hunden) hanger med for OM man mojligtvis skulle tappa nagot.:D

Ha en underbar fredags kvall!!! ♥

Kramar! ♥

Helt galen student...:D

Jag och min fina carro..  kanske kommer hit i slutet av september :D:D

nog de grymmaste hoppet jag gjort hemma hos min underbars sis i Ume..:D

kan man annat an ALSKA! ♥  svart att inte gora ♥

Hittade Oh, pretty woman pa chilirec.com, lite kul.:D
ska nog ut och aka bat i mon pa Lake Michigan.:D ska bli kul, kommer bilder pa de i mon :P

Hugs&Kisses ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: julia

haha, aja :)

men vet du vart presentsnörena är? need them!



puss <3

2008-09-06 @ 15:05:03
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej! Skulle inte du kunna berätta lite om hur du fick ditt nannyjobb och om det är inom ett företag eller så? och behöver man visum och är det svårt att fixa? Jobbigt att hitta på vad man ska göra när man går ut ju! Behöver all hjälp jag kan få :) Tack

2008-09-08 @ 19:14:04
URL: http://ewislander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0