Forsta dan pa jobbet 5/9-08

Snacka om mjukstart, har varit har i en vecka och inte borjat jobba an, men far betalt for hela veckan :D kommer definitivt trivas har.:D
Gick upp halv sju, hur trott som helst. Gick ner och gjorde mina forsta lunchboxar, mackor med skinka, senap och sallad, lite nyttigt far de ju va, chips, vindruvor, juice och vatten. Kannde mig ganska stolt efterat.:D

Cole gjorde egen frukost, vafflor som han bara stoppade ner i brodrosten, hur praktiskt e inte de da :D
Var en valdigt lugn och skon morgon, Tina skulle i vag till jobbet och Aaron kom hem.

Nar barnen lamnat sa plockade jag upp i deras rum och baddade sangar och sa. Slangde in en tvatt och skickade ut en annan.
Eftersom de e fredag= lopning sa tog jag pa mig loparskorna och stack ut, var val ute  i 30-40 min. Tog en nervarvning, promenad med Snickers rundt kvarteret.
Sen var de dusch och den vanliga frukosten. Gick in pa datorn och pratade med Niklas pa Skype en stund tills han skulle ivag och hamta sin bil med Erik :(
Da kladde jag om och gick ner till centrum for att inhandla ett kort till mamma, hittade ett jattefint och en liten present.
Gick till Jewls oxa och shoppade loss, kopte bland annat tva sma Ben&Jerrys, Ellinor, de kostar ingenting har, en stor kostar typ 20 spann, :P kom hit och at glass..:D
Nar jag skulle betala med mitt VISA kort sa gick inte de, fattade ingenting, kon bara vaxte och vaxte och jag kande hur svettdropparna pa bade mig och hon i kassan kom krypande, till slut sa loste de sig genom att jag betalade med kredit, :S konstigt, kollade efterat och jag hade pengar. Ska fa pengar av Aaron for mitt harda arbete sen sa.:D
Gick hem och tankte aka till posten for att kopa frimarken, tankte va duktig och ta cykeln men de va inte sa mycket luft i den och hittade ingen pump, da tankte jag, jag tar bilen da :D men den va ju instangd i garaget och jag kunde inte for mitt liv komma pa hur man oppnade garageporten sa de fick va, far val aka dit i mon istallet.
Fixade med lite tvatt och satte mig har och at Ben&Jerry istallet, bad Aaron att fa tacos idag och de skulle han fixa..mums, ser fram emot de.

Annars blir kvallen lugn tror jag, lite trakigt kanske men jag blir ju anda trott vid typ 8 sa :D

Dagens ord: derbit - konto

Lagt upp nytt filmklipp pa facebook :D checka in de, en rundvandring i huset

Kramar!  ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

Låter som en trevlig dag... känner igen det där i kassan väldigt väl:P haha

2008-09-06 @ 22:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0