Guru the man 3/9-08

Gurus lilla plan som e vart miljonerCole gor matteJag i planet..:DCole i baksatet, Tina ska stada de pa mandag :Pmiddag pa  Run way med Guru, Tina och Cole
Min nya lilelbror Cole Meeke :DMamma Tina Meeke



Sa ju att jag skulle ut och flyga idag, nar vi kom till flygplatsen dar Gurus lilla plan stod, som tydligen var vart miljoner, sag de pa vaderkartan att det var for mycket laga moln :(
fick i alla fall sitta i planet som ni ser pa den mycket snygga bilden (not) men men.

Guru som tydligen har mycket pengar tog oss till en restaurang, JAG fick kora bilen , fattar inte varfor, var ganska nervig, for bilen var ingen renault direkt och det va massa trafik, fick typ slanga mig ut pa vagen, tack och lov for automat, fint att fa karringstopp dar :P

At sallad till forratt och spaghetti till middag. Blev aldelles for matt dock, at ett apple innan vi stack for jag var sa himla hungrig, trodde ju vi skulle flyga och da hade de inte blivit nagon mat pa lange, inte latt att planera :P

Vi hade mycket trevligt i alla fall, Gurus "flickvan", (Guru e typ 60) kom forbi och halsade pa, jatte trevlig. Hon fragade Cole om han hade nagra syskon, han sa tre systrar, sen andrade han sig och sa fyra :D jag blev visst storasyster och en lillebror pa kopet.. :P blev glad for det dar, ett steg narmare familjen Meeke :P
Tina berattade storys fran nar hon var yngre, hon skrattade tills hon grat, var rikigt kul att se henne sa glad for hon har verkligen humor, o.et ska va med tva prickar..:P
Sen var det raka vagen hem igen. Och nu sitter jag och ar jattematt, ska inte ata forran i mon.
I mon kan vara forsta "riktiga" dagen som arbetande au pair for mig :S nejda, kommer nog ga bra hoppas jag, har ju haft lite inlarning nu i tva dagar..:D

Dagens amerikanskt:
- De har storre typ cola burkar an vi, har 35.5 cl istallet for 33 cl
- har offside och andra regler som vi har som elvamanna regler pa sjumanna :S
- har svart for att halla isar Sverige och Schweiz, vad ska vi gora at det? Fast Niklas sa nagot smart, att vi nog inte skulle kunna rakna upp alla delstater i USA, for till dem e de nog desamma, med vara sma lander.

Hoppas pa flygning i mon istallet, kanske battre vader da. Idag fattade jag var Tina jobbar som, hon kan flyga flygplan men nar hon jobbar sa ar hon flygvardinna :P for alla som undrar.

Okey, take care

Kommentarer
Postat av: julia

vi här hemma heter jan.thielen55.



när ska vi snacka? :)

2008-09-04 @ 15:13:19
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag blir så stolt över dig att du bekantat dig med ett sportflyg. =) Välkommen till min värld =)

2008-09-04 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0