Helgen 27 och 28/9-08 Spenderades i Wisconsin

Tog taget upp till Wisconsin, 5 $ pa helgen sa far man aka hur mycket man vill hela helgen.
Hade bestallt Evelina taxi  och hon var dar och hamtade upp mig. Vardfamiljen hennes var inte hemma, de var uppe i Milwakee och lamnade av mormorn som varit dar innan. Kollade runt lite i huset och installerade mig pa gastrummet.
De hade ett as stort hus sa det var mycket att titta pa. Vi gjorde lite middag, spaghetti, vit sas och broccoli. Evelina var inte riktigt kompis med den vita sasen och micron dock :D blev ganska mycket sas i micron och mycket torkande :D

Satte oss i bilen och for ivag soderut mot the Corn Maze. Hade party i bilen med Ola och massa goa svenska latar, stackrs Valeria som ar Brasiliansk men men. :D
Forst var traffen ganska trog, traffade en finlandska och en tysk. Gick runt lite i en typ labyrint i majsfaltet, var val inte overdrivet kul. Kan tanka mig att det ar roligare for typ Cole och Carson i den aldern. Kopte sweet corn istallet, grymt gott, men det fastnade i tanderna :@ Satt och tjotade och vantade pa att det skulle bli marshmellows grillning kl 20. Gjorde smoorze, hur gott som helst. Da tar man tva marshmellows och grillar ordentligt sa de ar helt mjuka. Sen tar man tva kex och choklad sa lagger man marshmellowsen i mellan, gudomligt gott, prova, gar nog bra med typ digestive eller natt, lite tunnare kanske.
Akte hem sist av alla, snackade med en kille som hette Jason som bodde i Palentine, 20 min fran Barrington typ. Vill skaffa amerikanska vanner namligen :D maste ju borja nagonstans.
Akte hem med vara frasha rokluktande klader. Kollade pa en film med Jonas Brothers, Camp rock, somnade typ :D
Gick och lade oss vid ett.

Vaknade fran och till fran 8-10 av att familjen var uppe, de gick dock till kyrkan sa jag och Evelina var ensamma. Hon gjorde scramled eggs och toast. Sen nar Valeria kom hem drog jag och Evelina och shoppade :D
Akte till ett outlet som heter Kenosha, hur grymt som helst. Kopte, tva t-shirtar, en langarmad t-shirt, en trekvartsarm, ett par mjukisbyxor som jag sag var hal i nar jag kom hem :( tva par converse skor for...hall i er 63$ :O och en PUMA troja as go.
jag och evelina med alla pasarna!

Puma troja, skor, t-shirtar, langarmad t-shirt, trekvartsarm och mjukis

De svarta for 19.99 + skatt  De vita for 39.99 + skatt  helt galet

At kina mat och akte hem nojda och glada. Evelina kopte lite choklad som vi smaskade pa i bilen :D
Plockade upp Valeria och deras amerikanska kompis Kelly och styrde norrut mot Olive garden. Jag hade inte planerat sa bra, hade tankt ta taget hem 20.35, men da hade vi fatt aka darifran typ med en gang och de ville de inte sa jag fick ringa och fraga om jag skulle jobba i morse (mandag) for jag visste att Aaron inte skulle borja jobbet forran 15 sa. Mycket riktigt behovde jag inte jobba sa vi kunde ta det lugnt. Sov hos Evelina en natt till. Kollade pa klipp fran Bjorn Gustavsson, klipp jag inte sett, som nar han grater, hur kul som helst. Sen spann vi vidare pa Tiffany Person :D sa himla klockren :D

Hade en mycket trevlig helg i Wisconsin och Lake Geneva!

Kommentarer
Postat av: Amanda

OMG!! Shopping på hög nivå :D Snygga grejer med :D

2008-09-30 @ 13:44:27
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0