I like Brasilian parties 31/8-08

Skulle ga over till en grannes hus och ata lite chips och sa. Gick dit, vilket va skont, sa ju att jag skulle springa ida men de blev inte sa, far val bli en annan dag..:D maste goras pa kvallen for pa dagarna e de for varmt, blir ju som sagt svettig av att bara sitta i skuggan.
Jag hann i alla fall inte mer an komma till grannarna med Aaron och Carson innan de ringde sin au pair Karen tror ja hon hette :S hon kom och hamtade mig, fran Brasilien, jatte snall verkligen. Varit har i 11 manader sa hon kunde prata bra engelska.
De va inte sa langt sa de tog inte manga minuter. Nar vi kom dit va de bara massa gamla, medelaldern va la typ 24 :D men de va kul anda, at kott och ris och vitloksbrod, mums..:D
snackade mycket med en kille fran Frankrike, vart har i sju manader, han laspade dock och pratade lite sluddrigt, hade druckit lite ol, men han va ratt kul att prata med. Han va 27 vilket jag aldrig skulle gissa pa om han skulle bett mig, tur att han inte gjorde de :P va val dar i typ tva timmar sen orkade jag inte mer sa Ka fick kora hem mig igen.
I mon vet ja inte riktigt vad som e planen, men vi ska till Aarons mamma Beth vet jag i alla fall, da ska jag fa traffa hela slakten, kommer mer om de i mon och bilder hopefully..:D
kram pa er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0